دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور از راه اندازی مجمع خیرین سلامت در ۲۷۰ شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حسینعلی شهریاری دبیر مجمع خیرین سلامت کشور عصر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی مجمع خیرین سلامت در ۲۷۰ شهرستان، گستره وسیعی از کشور زیر پوشش فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت درآمده است افزود:مجمع خیرین سلامت کشور با ۷۵ هزار عضو تاکنون ۵۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های حوزه سلامت هدیه داده است.

وی  با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در کشور تصریح کرد: اجرای این طرح در تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب برای کاهش دغدغه‌های افراد بیمار و جلوگیری از درگیری‌های مالی خانواده‌های آن‌ها نقش به سزایی داشته است.


رسانه ملی برای انعکاس مطلوب فعالیت‌های حوزه سلامت آمادگی کامل دارد

مسعود مجرد مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در این دیدار از پوشش قابل توجه برنامه‌های سلامت محور شبکه استانی صداو سیمای مرکز آذربایجان غربی سخن گفت و افزود: رسانه ملی برای انعکاس مطلوب فعالیت‌های حوزه سلامت به ویژه جلب مشارکت خیرین سلامت همچون گذشته آمادگی کامل دارد.

بازدید از بیمارستان امید ارومیه، بزرگترین بیمارستان خیریه کشور و دیدار با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی از برنامه‌های دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور به ارومیه بود.

خیرین سلامت آذربایجان غربی از سال ۹۲ تا نیمه نخست امسال نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی در استان هدیه کرده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.