مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

بهره برداری از 25میلیارد تومان طرح ورزشی در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: 26 طرح ورزشی به ارزش 25 میلیارد در چهار سال گذشته در همدان به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از 25میلیارد تومان طرح ورزشی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در شورای اداری استان همدان افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و واگذاری طرح ها به بخش خصوصی، سه طرح خصوصی با سرمایه گذاری 27 میلیارد ریال واگذار شد که یک طرح امروز بهره برداری می شود.

وی با اشاره به اینکه سه طرح ورزشی به خیران واگذار شده است، افزود:تعداد 203 مکان ورزشی این اداره کل به بخش خصوصی واگذار شده است که میزان صرفه جویی از محل واگذاری این طرح ها در پایان سال 96 ، 60 میلیارد ریال با اشتغال موقت و پایدار چهار هزار نفر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: 571 رقابت ملی و 10 رویداد بین المللی در استان همدان برگزار شده است و 2 هزار و 356 نفر از ورزشکاران استان همدان در چهار سال گذشته به اردوها تیم ملی دعوت شدند.

منعم اضافه کرد: 559 ورزشکار استان همدان به عضویت تیم ملی پیوستند و سه هزار و 88 عنوان انفرادی کشور، 351 عنوان تیمی، و 229 عنوان فرا ملی رهاورد ورزش قهرمانی استان همدان است.

انتهای پیام/خ

بهره برداری از طرح های ورزشی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار