راه یابی فیلم سایه های یک شهر به جشنواره بین المللی فیلم رشد

فیلم سایه های یک شهر به چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد راه پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : فیلم سایه های یک شهر به کارگردانی شهریار پورسیدیان و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان گیلان به چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد راه پیدا کرد.

 وی افزود: این جشنواره از ۳ تا ۱۰ آذر ۱۳۹۶ در تهران برگزار خواهد شد .

 مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : سایه های یک شهر برداشتی آزاد از فیلم خانه دوست کجاست ساخته مرحوم کیارستمی بوده و درباره معضلات روزمره زندگی شهری از نگاه یک کودک است.

مصفا افزود: این فیلم قصه دانش آموزی در دنیای معاصر را روایت می کند که سعی دارد خانه همکلاسی اش را پیدا کند و در این سفر درون شهری با معضلات روزمره زندگی شهری مواجه می شود.

 وی گفت : سایه های یک شهر به همت انجمن سینمای جوان ایران تهیه شده، در جشنواره سیدنی استرالیا برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه بزرگسالان درباره کودکان شده است

 مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد :نویسندگی و کارگردانی این اثر به عهده شهریار پورسیدیان بوده و صدابرداری آن را جاوید حسینی انجام داده و وحید بیوته عهده دار نور و تصویر این فیلم بوده است.

 

انتهای پیام/ق

 

سایه های یک شهر در جشنواره بین المللی فیلم رشد  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.