افتتاح 2 پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در کردستان

دو پروژه ورزشی با حضور محمد رضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان مریوان به بهره برداری رسید .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ؛دو پروژه ورزشی با حضور محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، فرماندار و نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ظهر روز چهارشنبه 26 مهرماه در شهرستان مریوان افتتاح و بهره برداری رسید .

تکمیل و بهینه سازی سالن چند منظوره و احداث پیست اسکیت و محوطه سازی سالن 1200 نفره مجموعه ورزشی زاگرس مریوان دو پروژه‌ای بود که در نخستین روز هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری رسید .

پیست اسکیت اسکیت و محوطه سازی سالن 1200 نفره مجموعه ورزشی زاگرس در 4500 مترمربع و هزینه‌ای یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی احداث شده است .

تکمیل و بهینه سازی سالن چند منظوره که جزو اماکن قدیمی و فرسوده شهرستان مریوان به شمار می‌رفت با هزینه ایی 530 میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی با زیر بنا 1300 مترمربع به صورت مدرن بازسازی و در اختیار جامعه ورزش و قهرمانان قرار گرفت

 انتهای پیام/م

بهره برداری از دو پروژه ورزشی در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.