نماینده مردم نطنز در مجلس:

طرق‌رود ظرفیت تبدیل به یک شهر گردشگری را دارد

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر طرق‌رود ظرفیت بالای گردشگری دارد و وجود قلعه تاریخی، دریاچه، آب گیرها، موزه مردمی و همچنین تولید زعفران مرغوب می‌تواند به عنوان مقصد گردشگری قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی صفاری نطنزی  امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار طرق‌رود، اظهار کرد: شهردار سابق با تلاش، کوشش و سختی‌های شرایط کاری دستاوردهایی را در دوره مدیریتی خود داشت و ما نیز وظیفه‌داریم از ایشان تشکر کنیم.

وی افزود: تودیع و معارفه مدیران در هر نظام و دولت و حتی کشوری یک امر مرسوم بوده ولی در نظام جمهوری اسلامی به‌صورت شایسته از مدیر تجلیل می‌کنند و مدیران ما نیز همچون سربازی در لباس خدمت در پی کسب رضایت خداوند و خلق خداوند هستند.

نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر تصریح کرد: شهر طرق‌رود با توجه به اینکه یک شهر جدید محسوب شده و از تجمیع شش روستا به وجود آمده و با توجه به وضعیت کاری مردم طرق‌رود ممکن است در مقاطعی از سال شاهد حضور چند برابری مردم در شهر باشیم که باید امکانات شهر را به‌صورت فصلی برنامه‌ریزی کرد.

وی ادامه داد: باید برای حضور طرقی‌های مقیم تهران در فصول بهار و تابستان امکانات فراهم باشد که مقداری مشکل است ولی انتظار مردم این است که این برنامه‌ریزی انجام شود.

صفاری نطنزی اذعان کرد: مردم این شهر بارها به دفتر نماینده مراجعه و در بازدیدها اعتراض خود را مبنی بر کمبود امکانات بیان می‌کنند اما با این حال انتظار می‌رود مردم در پرداخت عوارض شهری شهرداری را یاری کنند و در مقابل هم شهردار با تمام پتانسیل خود بتواند در حل مشکلات مردم تلاش و کوشش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهردار جدید از شرایط کاری این منطقه و مشکلات و کمبودهای منطقه آگاه‌ است، عنوان کرد: شهر طرق‌رود شهری تازه تأسیس است و جمعیت ساکن شهر کم است و عمدتاً به شکل فصلی یا مهاجرتی ساکنانی دارد، امکانات را باید به شکل فصلی فراهم کرد و این کار باید در هر صورت ختی با وجود وضعیت مالی ضعیف انجام شود.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه شهر طرق‌رود ظرفیت بالای گردشگری دارد، خاطر نشان کرد: وجود قلعه تاریخی، دریاچه، آب گیرها، موزه مردمی و همچنین تولید زعفران مرغوب می‌تواند به عنوان مقصد گردشگری قرار بگیرد و انتظار می‌رود مدیریت شهری زیرساخت‌های لازم را برای این مهم فراهم کند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع و معارفه شهردار طرق‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.