دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در مازندران

مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با محوریت دو شهرستان ساری و چالوس در مازندران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد امروز (٢٧ مهر) در دو بخش خواهران و برادران و با محوریت دو شهرستان ساری و چالوس در استان مازندران آغاز بکار کرد.

در این دوره از مسابقات ٥٠٨ نفر از فعالان قرآنی استان برای حضور در رشته‌های (قرائت «تحقیق»، حفظ کل، حفظ ٢٠ جزء، اذان، ترتیل، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه) نام نویسی نمودند.

این جشنواره با حضور قرآنی‌های شهرستان‌های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر پنج شنبه ٢٧ مهرماه جاری ویژه براداران و جمعه ٢٨ مهرماه جاری ویژه خواهران در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس برگزار می‌شود.

همچنین این جشنواره ویژه شهرستان‌های آمل، بابل، بابلسر، قائمشهر، سوادکوه، جویبار، ساری، نکا، بهشهر، سیمرغ، میاندرود و گلوگاه روز پنج شنبه ٢٧ مهر جاری با حضور برادران قرآنی در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با حضور خواهران قرآنی در موسسه قرآنی نورالهدی ساری برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، آزمون رشته مفاهیم نیز در نظر گرفته شده است که در آن تنها شرکت‌کنندگان این رشته حضور می‌یابند. این آزمون روز ۲۸ مهرماه به صورت اینترنتی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

برترین‌های این جشنواره ١٤-١٧ آذرماه سالجاری با حضور در مقدس مشهد در مرحله کشوری دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامـتان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

آغاز مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار