عشوری: ۷ موقعیت ۱۰۰درصد را مقابل پیکان خراب کردیم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ۷ موقعیت ۱۰۰ درصد را خراب کردیم و روی یک صحنه بچه‌گانه از پیکان گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سینا عشوری درباره شکست تراکتورسازی مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود انجام دادیم. متأسفانه در روزی که باید ۷ یا ۸ گل به پیکان می‌زدیم، حتی نتوانستیم یک امتیاز هم بگیریم. به بازیکنان و کادرفنی پیکان تبریک می گویم اما چوب بی‌تجربگی بازیکنان جوانمان را خوردیم.

او ادامه داد: بهترین تمرینات را انجام می دهیم و  آنالیز خوبی هم روی پیکان داشتیم اما در به ثمر رساندن گل کم تجربه و پر اشتباه ظاهر شدیم. از طرفی اشتباهات مدافعان تراکتور در برخی صحنه ها سبب شد نتوانیم مقابل پیکان امتیاز بگیریم. ۷ موقعیت ۱۰۰ درصد را خراب کردیم و روی یک صحنه بچه‌گانه گل خوردیم. به هر حال امیدوارم در بازی های آتی جبران کنیم.

عشوری تصریح کرد: مدافعان تراکتور از دوستان خوبم هستند اما در این بازی تمرکز نداشتند. از طرفی روز بد فرزین گروسیان هم سبب شد تا در این بازی شکست بخوریم.

او درمورد تاثیر غیبت مهدی کیانی در شکست تراکتور مقابل پیکان گفت: کیانی کاپیتان و بزرگ تیم است و قطعا غیبت او تأثیرگذار است. چه کیانی در ترکیب تراکتور باشد و چه نباشد به او علاقه داریم و به عنوان یک دوست همیشه جایش را خالی می‌کنیم. بدون شک کیانی از بهترین هافبک‌های ایران است.

هافبک تیم تراکتورسازی درباره آسیب‌دیدگی خودش گفت: تمریناتم را دنبال می‌کنم و هر وقت به شرایط بازی برسم در خدمت تراکتور هستم.

انتهای پیام/

اظهارات سینا عشوری درباره دیدار پیکان و تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار