امام جمعه بروجرد:

آمریکا با بدعهدی در برجام به دنبال گرفتن توان موشکی و اقتدار ایران اسلامی است

امام جمعه بروجرد گفت: آمریکا با بدعهدی وعمل نکردن به تعهدات خود در برجام به دنبال گرفتن امتیازات بیشتراز ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت السلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: آمریکا به دنبال خروج از برجام نیست و با این بازی های سیاسی به دنبال دائمی کردن برجام و گرفتن توان موشکی و اقتدارایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه اظهارات اخیر ترامپ علیه ایران از روی خشم و عصبانیت است،گفت: یکی ازعوامل مهم خشم وعصبانیت رئیس جمهوری آمریکا موفقیت های ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نابود کردن گروه های تروریستی و داعش درمنطقه خاورمیانه است.

وی اضافه کرد: دولتمردان آمریکا و سران رژیم غاصب صهیونیستی در38 سال پیش از ایران اسلامی سیلی بسیاری خورده اند و این موضوع تاکنون نیز باعث ناراحتی وعصبانیت آنها شده است.

خطیب نماز جمعه بروجرد گفت: ایران بعد ازانقلاب به یک کشور تاثیرگذار در منطقه تبدیل شد و دست چپاول گر آمریکا و کشورهای استکباری را از جمهوری اسلامی قطع کرد.

حجت السلام و المسلمین ترابی افزود: امروز بزرگترین ضربه به گروه های تروریست های دست پرورده آمریکا و صهیونیست ها درمنطقه توسط نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب وارد شده است.

وی بیان کرد: ملت و مسئولان ایران اسلامی نباید ا زمکر و حیله دشمن غافل شده و او را دست کم گرفته براین اساس ما باید همواره در اوج آمادگی باشیم.

امام جمعه بروجرد در ادامه گفت: آماده بودن و بالا بردن توان قدرت نظامی به معنای وقوع جنگ نیست بلکه همواره باید اماده دفاع باشیم و روحیه شهادت طلبی و استقامت ملت ایران سایه جنگ را ازسر کشور برداشته است.

حجت السلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: آمریکا در طول عمرانقلاب همواره در صدد ضربه زدن به نظام بوده و تاکنون نیز توان حمله به ایران را نداشته است.

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا عناصر مهم انقلاب و قدرت ملت ایران را هدف قرارداده است، گفت: عناصر قدرت و اقتدار نظام نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همواره باید توسط ملت ایران حمایت و پشتیبانی شوند.

حجت السلام والمسلمین ترابی ادامه داد: توان موشکی ایران اسلامی یکی از نقاط قوت اقتدار ملت ایران است که باید روز به روز تقویت شود.

وی بیان کرد: برای حفظ اقتدار انقلاب اسلامی باید اقتصاد رونق بگیرد و تحقق این مهم به رفع وابستگی ها کشور به بیگانگان و پیشرفت و توسعه اقتصادی متصل است.

انتهای پیام/د

آمریکا با بدعهدی در برجام به دنبال گرفتن امتیارات بیشتر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۳:۴۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
ماايراني ها سال هاست ميگوييم امريكا هيچ غلطي نميتواندبكندبالاخره امريكايى هاهم پذيرفتنند ولي ميگويندترامپ هيچ غلطي نميتواند بكند
Canada
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
عزيزان كشش ندهيدفرمودند امريكا هيچ غلطي نميتواند بكند.
. اين يك شعار روز نبود بيان يك واقعيت بود. براى هميشه امريكا هيچ غلطي نميتواند بكند