امام جمعه بندرعباس:

مردم ایران از تحریم های امریکا هراسی ندارند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: مردم ایران از تحریم های امریکا هراسی ندارند .

مردم ایران از تحریم های امریکا هراسی ندارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، آیت الله نعیم آبادی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز بندرعباس با اشاره به صحبت های بی خردانه ترامپ رئیس جمهور امریکا علیه کشورمان افزود: ساخت موشک و زیر دریایی نمونه بارزی از پیشرفت ایران در زمان تحریم ها است.
خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به دیدار اخیررهبر معظم انقلاب با نخبگان گفت: تکیه بر بومی سازی صنعت خارجی و ارتقا تولیدات داخلی از نکات مهم سخنان ایشان بود.
وی افزود: صنعت مونتاژ در کشور خطرناک و نابود کننده استعداد و ابتکارات جوانان است.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه تشکیل انجمن اولیا و مربیان در مدارس را فرصتی برای همفکری و تبادل اندیشه میان مربیان و خانواده ها دانست و گفت: این انجمن باید دانش آموزان را از نظر علمی، اخلاقی و دینی بسازد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به 29 مهر روز ملی صادرات گفت: باید بجای خام فروشی بر تولید محصولات با ارزش افزوده تمرکز شود.
امام جمعه بندرعباس افزود: بالا بودن کیفیت محصولات صادراتی اشتغال، درآمدزایی و رونق اقتصادی بیشتر را برای کشور به همراه دارد.
وی گفت: توجه به صادرات فراورده ی کالاهایی مانند نفت و خرما و خاک سرخ و سنگ معدن در استان می تواند تحولات مهمی را رقم بزند.
آیت الله نعیم آبادی افزود: ورود اجناس بی کیفیت از چین به هرمزگان موجب از رونق افتادن فعالیت بازرگانان استان شده است.
خطیب جمعه بندرعباس گفت: بکارگیری اندیشه های دانشجویان در تولید علم از اصلی ترین راههای بهبود کیفیت صادرات است.

انتهاب پیام/ ب

ساخت موشک نمونه پیشرفت ایران در زمان تحریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.