ریاست جمهوری افغانستان:

تروریست ها به اهداف تفرقه افکنانه خود نمی رسند

ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به حمله امشب داعش در کابل اعلام کرد: گروه‌های تروریستی هرگز به اهداف شوم خود جهت تفرقه‌افگنی نمی رسند.

تروریست ها به اهداف تفرقه افکنانه خود نمی رسندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارگ ریاست جمهوری افغانستان با صدور پیامی حمله گروه داعش به مسجد امام زمان کابل را محکوم کرد.

در بیانیه ارگ ریاست جمهوری آمده است: هدف قراردادن مردم در اماکن مقدس و در هر جای دیگر، جنایت ضد بشری  و مغایر با تمام ارزش‌های اسلامی و حقوق بشری محسوب می‌شود و عاملین این جنایات، مستحق نابودی اند.

این بیانیه می افزاید: جنایت‌کاران تروریست که اسلام را برای رسیدن به اهداف شوم شان حربه قرار داده‌اند و به هیچ یک از ارزش‌ها باورمند نیستند، امنیت مردم به‌خصوص نمازگزاران مومن را با خطر و تهدید مواجه می‌سازند که این خود اقدام تفرقه‌افگنانه میان مردم متحد افغانستان به‌حساب می‌آید.

ریاست جمهوری افغانستان تاکید کرده است که گروه‌های تروریستی هرگز به اهداف شوم خود جهت تفرقه‌افگنی نمی رسند و به زودی از میدان نامشروع مبارزه، توسط نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان سرکوب و نابود خواهند شد.

بیانیه ارگ ریاست جمهوری افغانستان افزوده است: تروریست ها باید بدانند که اعمال جانی و نفرت‌برانگیز شان در جامعۀ متحد و به‌‌ هم پیوستۀ ما نتایجی را به همراه نخواهد داشت، زیرا ساکنان این سرزمین در طول تاریخ از هر قوم و مذهب در کنار هم ایستاده و اکنون نیز توطئه‌های دشمنان را با اتحاد وهمبستگی خنثی خواهند کرد.

قابل ذکر است که حمله امشب داعش به نمازگزاران مسجد امام زمان کابل بیش از 80 شهید و زخمی بر جا گذاشته است.

این گروه در ماه های اخیر بسیاری از مراکز مذهبی شیعه در افغانستان را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار