قهرمان و ورزشکار نامی سنندجی دار فانی را وداع گفت

سعید عدنانی قهرمان اسبق کشتی فرنگی کشور بامداد روز جمعه 28 مهرماه دار فانی را وداع گفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سعید عدنانی قهرمان اسبق کشتی فرنگی کشور و از کارمندان تلاشگر اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان بامداد روز جمعه 28 مهرماه بر اثر سکته قلبی دارفانی  را وداع گفت.
سعید عدنانی در سال ۵۵ و در یک خانواده ورزشی و متدین در سنندج چشم به جهان گشود و از همان اوایل با علاقه ی وافر به رشته ورزشی کشتی روی آورد.
عدنانی در سال ۶۹ در کانون توحید سنندج تمرینات خودرا زیر مربیان آن زمان در رشته کشتی آزاد آغاز کرد و توانست در این بخش در رقابت های مختلف کشوری و استانی شرکت کند.
این قهرمان نامی، در سال 74 با تشخیص مربیان در رشته کشتی فرنگی فعالیت کرد و موفق شد با تلاش فراوان و تمرینات سخت و فشرده عناوین مختلف کشوری را کسب نماید.
سعید عدنانی تا سال 80 به صورت مداوم در اوزان مختلف به مصاف حریفان خود رفت و توانست با کسب مقام های قابل توجه کارنامه ی موفقی را در دوران ورزشی به یادگار بگذارد.
عدنانی در سال 81 به استخدام اداره کل تربیت بدنی استان کردستان درآمد و در پست های متفاوت به نیکی و ارزشمند خدمت کرد.
این ورزشکار صاحب نام، پس از کسب تجارب خوب در سیستم اداری در سال ۸۷ به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان منصوب شد و به مدت پنج سال در این مسند فعالیت و خدمت کرد.

عدنانی در حالی که همیشه تمرینات ورزشی خود را به صورت منظم انجام می داد در بامداد روز جمعه 28 مهرماه در اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش و دوستاران خود را در غم و اندوه فرو بُرد. 
سعید عدنانی در شامگاه روز جمعه 28 مهرماه با حضور کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و روسای هیأت های ورزشی استان، قهرمانان، ورزشکاران، مسئولین کردستان تشییع و در بهشت محمدی سنندج به خاک سپرده شد.

 انتهای پیام/م

مراسم تشیع پیکر قهرمان و ورزشکار نامی سنندجی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.