رئیس حوزه علمیه اصفهان

یکی از راهبردهای مهم دشمن در عصر حاضر ایجاد اختلاف بین مردم است

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت:یکی از راهبردهای مهم دشمن در عصر حاضر ایجاد اختلاف بین مردم و ایجاد درگیری و رو در روسازی آن ها با همدیگر است تا در این شرایط اهداف خود را برای استعمار و تصرف کشورها به ثمر برساند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله العظمی حسین مظاهری، در درس اخلاق درمحل مسجد حکیم اصفهان افزود: یکی از راهبردهای مهم دشمن در عصر حاضر ایجاد اختلاف بین مردم و ایجاد درگیری و رو در روسازی آن ها با همدیگر است تا در این شرایط اهداف خود را برای استعمار و تصرف کشورها به ثمر برساند.

وی بیان کرد: تجزیه عراق توسط آمریکا بر اساس سیاست های رژیم صهیونسیتی برنامه ریزی شده و ترامپ تنها مجری این سیاست در تجزیه عراق و ایجاد اختلاف بین مردم آن کشور بود.

رئیس حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تجزیه کشورهای اسلامی مهمترین هدف در اجرای این برنامه بود که تدبیر ویژه آیت الله سیستانی و مشاوره های جمهوری اسلامی ایران این توطئه را خنثی کرد.

وی ادامه داد: اگر کشورهای اسلامی با همدیگر متحد شوند و روزنه های ورود رژیم صهیونیستی و آمریکا را از بین ببرند آنگاه دولت های مستکبر و استعمارگر شکست می خورند و در برابر کشورهای اسلامی تسلیم می شوند.

آیت الله مظاهری با بیان اینکه ایجاد تردید در دین از دیگر سیاست های دشمنان برای پیشگیری از پیشرفت اسلام است، یادآورشد: دشمن با ایجاد شبه در دستورات دین و گسترش این شبه ها در فضای مجازی سعی بر اسلام ستیزی و دوری از دستورات دین را دارد و به دلیل بی توجهی برخی از افراد جامعه نسبت مطالعه به اعتقادات و دستورات دین، دشمن توانسته در این راهبرد موفق عمل کند.

وی یادآورشد: مطالعه موضوعات دینی و اعتقادی مانع از پیشرفت دشمن در ایجاد شک و شبه در دین می شود و نیاز است شیعیان روزانه بخشی از فرصتخود را صرف مطالعه در موضوعات دینی کنند.

این مرجع تقلید نسبت به شایعه پراکنی و تهمت در جامعه انتقاد کرد و گفت: تهمت و شایعه پراکنی در جامعه علاوه بر اینکه مایه خسران برای افراد است مشکلات اجتماعی نیز در جامعه ایجاد می شود.

وی افزود: گسترش فساد اخلاقی در جامعه منجر به افزایش مشکلات و شکست می شود و باید خانواده ها نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

 

تاکید آیت الله مظاهری بر حفظ اتحاد در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.