قاسمی خبر داد:

اعزام 8500 دانشجوی پسر به پیاده‌روی اربعین

مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت: تا به امروز 8500 دانشجوی پسر که در سامانه سقا ثبت نام کرده‌اند به پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند.

اعزام 8500 دانشجوی پسر به پیاده‌روی اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی قاسمی مسئول بسیج تهران بزرگ در مراسم افتتاحیه نمایشگاه راهیان اربعین دانشگاه فنی و حرفه‌ای که امروز در دانشگاه فنی و حرفه ای شمسی پور برگزار شد،گفت: تا به امروز مجوز خروج 8500 دانشجوی پسرکه در سامانه سقا ثبت نام کرده بودند از سوی بسیج دانشجویی تهران  صادر شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به باز شدن مرزهای کشور برای پیاده‌روی اربعین از 5 آبان‌ماه سال جاری دانشجویان می‌توانند در قالب کاروان‌های دانشجویی یا به صورت فردی به این سفر زیارتی مشرف شوند.

مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ افزود:در حال حاضر هم از 17 دانشگاه استان تهران کاروان دانشجویی در قالب کاروان‌های مختلف100 الی 200 نفره برای پیاده‌روی اربعین اعزام خواهند شد.

 قاسمی بیان کرد: با توجه به تلاش‌های انجام شده برای برپایی موکب در مسیر زائرین اربعین هم اکنون دانشگاه آزاد تهران مرکز، علوم تحقیقات، امام صادق و شهید بهشتی در این پیاده روی موکب در طول مسیر دارند.

 وی در خصوص امنیت دانشجویان در طول پیاده روی اربعین گفت: در طول مسیر طبق تعریف انجام شده سیستم امنیت کل کشور و توافقات با کشور عراق ما این موضوع را بررسی کردیم و امنیت در طول مسیر پابرجاست.

قاسمی تصریح کرد: حضور در این مراسم یک نعمت بزرگ است و برپایی این پیاده روی اربعین یک اقدام پیشرو دانشجویی بود که خوشبختانه آحاد کشور و جهان در این مسیر قدم بر می‌دارند.

مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ اضافه کرد: این اقدام یک همایش بزرگ جهانی است که در حوزه جهان اسلامف دانشجویانی از کشورهای مختلف با حضورشان در پیاده روی اربعین به یک امت واحده برسند.

انتهای پیام/

 

اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار