مدیران کل در ایام اربعین باید حضور میدانی داشته باشند

استاندار ایلام گفت: مدیران کل دستگاه های اجرایی استان باید در ایام اربعین حضور میدانی داشته باشند.

مدیران کل در ایام اربعین باید حضور میدانی داشته باشند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار کرد : جلسه اخیر ستاد اربعین کشور مصوبات مناسبی را برای استان به همراه داشت که یکی از این مصوبات ابلاغ 8 و نیم میلیارد تومان نقدینگی از اعتبارات اربعین به خزانه استان است.

وی با تشریح اقدامات انجام شده و در دست اقدام دولت در مهران به منظور تردد آسان زائران اربعین حسینی گفت:فضای مورد نیاز ایجاد پارکینگ فراهم شده است که باید تا پیش از پنجم آبانماه مهیای بهره برداری باشد.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه استفاده از اراضی کشاورزی در آماده سازی پارکینگ ممنوع است، تاکید کرد:برای جلوگیری از سرگردانی زائرین پارکینگ های خصوصی باید شناسنامه دار شوند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش به ممنوعیت ایجاد موکب ها در داخل شهرها اشاره کرد و افزود : به منظور جلوگیری از اخلال در کار کسبه و بازاریان شهر مهران امسال باید موکب ها در ورودی و خروجی شهر ایجاد شود و همچنین در مسیر بازگشت زائرین بازارچه های تولیدات خانگی در مسیر تردد زوار دایر شود.

سلیمانی دشتکی ضمن تقدیر از برنامه ریزی های نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبرنگاران خواست به عنوان هیات امنا، واقعیات جلسات را به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/ه

 

 

حضور مدیران در اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.