شهرداری یاسوج ۴۰ درصد نیروی مازاد دارد

شهردار یاسوج با بیان اینکه شهرداری یاسوج ۴۰ درصد نیروی مازاد دارد، گفت: ایجاد مکان‌های فرهنگی و ورزشی، ساماندهی وضعیت ترافیکی و المان‌سازی شهری باید همگام با افزایش نرخ جمعیت در این شهر توسعه یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نستهن مقدم شهردار یاسوج  در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعضای شورای شهر یاسوج با اشاره به مشکلات حوزه شهری یاسوج، اظهار داشت: بعدازظهرها شهر یاسوج بر اثر ترافیک زیاد قفل می‌شود که این مسئله باید با اصلاح محورهای اصلی شهر برطرف شود.

شهردار یاسوج عنوان کرد: به عنوان مثال بهترین نقطه شهری یاسوج حوزه راهنمایی است که بسیاری از جاده‌های این منطقه فاقد استانداردهای لازم هستند و باید این مشکلات در تمامی نقاط شهری برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه باید خدمات شهری در یاسوج بهبود یابد، گفت: به طور قطع اختلافات ناشی از مناطق برخوردار و کمتر برخوردار در این حوزه باید از بین برود.

نستهن مقدم تصریح کرد: همه نقاط شهری نیازمند یک بازنگری کلی است و با بارش اولین باران متاسفانه شهر یاسوج قفل می‌شود و می‌طلبد در حوزه فاضلاب شهری چاره‌ای اندیشیده شود.

وی گفت: شهرداری یاسوج با 40 درصد نیزوی مازاد دست و پنجه نرم می‌کند و باید بحث تعدیل نیرو به آرامی در دستور کار قرار گیرد.

مقدم اظهار داشت: شهر یاسوج بعد از کلان شهر مشهد با نرخ رشد 24 درصدی بیشترین نرخ رشد افزایش جمعیت را در کشور دارد و باید امکانات شهری متناسب با این جمعیت در این شهر افزایش یابد.

وی به 3 پروژه مسئله دار شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: پروژه مجتمع هفت تیر روند مطلوبی دارد ولی براساس بررسی‌های انجام شده باید مسائل فنی در آن با دقت بیشتری رعایت شود و مشکلات پروژه پل چهارم بشار و پروژه سازمان کوثر نیز باید به زودی برطرف شوند.

انتهای پیام/ش

۴۰ درصد نیروی مازاد در شهرداری یاسوج وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.