اجلاسیه پیشمرگان کرد مسلمان ۱۰ آبان امسال در مهاباد برگزار می‌شود

فرماندار مهاباد گفت: کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی با اجلاسیه پیشمرگان کرد مسلمان در مهاباد آبان ماه سالجاری آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ایرج شجاعی فرماندار مهاباد عصر شنبه در نشست هماهنگی اجلاسیه پیشمرگان کرد مسلمان گفت: اجلاسیه پیشمرگان کرد مسلمان از برنامه‌های جنبی کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی دهم آبان ماه امسال با حضور ۵۰۰ میهمان ویژه کشوری و استانی در مهاباد برگزار می‌شود.

شجاعی افزود: هر اقدامی در بزرگداشت کنگره ۱۲ هزار شهید استان و اجلاسیه پیشمرگان کرد مسلمان به صورت مکتوب، مستند سازی و در اختیار دبیرخانه فرمانداری قرار می گیرد، مطابق آن ارزیابی انجام می‌شود.

فرماندار مهاباد گفت: تمامی امکانات ادارات برای اسکان مهمانان کنگره ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی آماده هستند، استان از تمامی اقشار و طوایف شهید دارد و به حرمت خون این شهیدان است که امروز ایران جایگاه فعلی خود را در بین جوامع بین الملل دارد.

وی با تاکید بر ایتکه سپاه از خود مردم و برای مردم بوده و آبروی کشور است افزود: دشمنی آمریکا با سپاه بخاطر پیشرفت‌های دفاعی و نظامی سپاه است، امروز دشمن متوجه شده که از طریق نظامی نمی‌تواند با ایران بجنگد، آن‌ها از طریق حمله به ارزش‌ها و فرهنگ ما می‌خواهند وارد شوند.

سپاه پاسداران آبروی کشور است


فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه شهرستان مهاباد نیز در این نشست گفت: آذربایجان غربی جزو استان‌های امن کشور است که به حرمت خون شهیدان حاصل شده است.

سردار دلاور رنجبر زاده با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه سپاه گفت: سپاه پاسداران آبروی این مملکت است و نیرو‌های آن فرزند ملت و بسیجی‌های داوطلب هستند.

اجلاسیه شهدای دانش آموز، ایثارگران، روحانیون اهل سنت و تشیع و بانوان از جمله دیگر اجلاسیه‌های این کنگره هستند که از اول تا ۱۰ آبان امسال در ارومیه برگزار می‌شود.

۲۱ کمیته استانی برای برگزاری این کنگره تشکیل شده و رئیس برگزاری کنگره استاندار، رئیس هیئت امنا نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و دبیرکل این کنگره فرمانده سپاه شهدای استان است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.