ارائه خدمات بهداشتی به زائران اربعین حسینی

مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، از ارائه خدمات بهداشتی- درمانی شبانه‌روزی به زائران حسینی در مسیرهای تردد زائران در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛همایش و مانور آمادگی کارشناسان بهداشت محیط در زمینه خدمت به زائران اربعین حسینی برای آخرین هماهنگی ها جهت ارتقای توانمندی و هماهنگی بازرسان بهداشت محیط  امروز محل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برگزار شد.

امیر کرمی، مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه امسال استان کرمانشاه و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی استان، افتخار میزبانی زائران اربعین حسینی را دارند، یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان پیشگیری از تهدیدات بهداشتی برای زائرین از جمله بیماری های منتقله از آب و مواد غذایی است.

وی افزود: گروه بهداشت محیط که متشکل از ۲۰۰ بازرس است، امسال برنامه ریزی کرده که در قالب تیم های سیار و ثابت در تمام شهرستان های در مسیر تردد زائران از کنگاور گرفته تا مرز خسروی اقدام به برنامه ریزی و هماهنگی جهت ارائه خدمات بهداشتی به عزیزان کند.

 

انتهای پیام/ز

200بازرس در قالب تیم سیار و ثابت خدمات بهداشتی ارائه می دهند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.