توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اهواز درخصوص حادثه ریزش کوه

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز درخصوص حادثه ریزش کوه گفت: اخطارهای لازم به ساکنان منازل کوی رمضان داده شده بود که مورد بی‌توجهی آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا عالی‌پور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اظهار داشت: ریزش کوه در ساعت 6:49 دقیقه امروز در خیابان 4 کوی خالدی، موجب ریزش آوار بر روی 2 باب منزل مسکونی شد که به صورت غیرمجاز در مجاورت کوه احداث شده بودند.

وی تصریح کرد: در این منازل در مجموع 7 نفر شامل 2 مرد، 2 زن و 3 کودک زندگی می‌کردند که 2 کودک 4 و 6 ساله متاسفانه در این حادثه جان باختند و بقیه مصدوم شدند.

عالی‌پور در خصوص وضعیت ایمنی منازل غیر ایمن مجاور یا زیر کوه در این منطقه اذعان داشت: این خانه‌ها به صورت طبقاتی و پلکانی در کنار کوه و بدون هیچگونه مجوزی احداث شده‌اند و در برابر اخطارهای شهرداری منطقه 7 مقاومت می‌کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بیان کرد: به دلیل حادثه‌خیز بودن این منطقه مسکونی، قبلا اخطارهای لازم از سوی شهرداری منطقه به ساکنین داده شده بود، اما به دلایل مختلفی تخلیه منازل صورت نگرفت.

این مقام مسئول افزود: جلسه ستاد بحران استان هم اکنون تشکیل شده است و تصمیمات لازم به منظور تعیین تکلیف سایر ساکنین این منطقه اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/گ

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز درخصوص حادثه ریزش کوه توضیحاتی داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.