سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون

سرانه ورزشی تیران و کرون 78سانتی مترمربع کمتر از میانگین کشوری است

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان برای هر نفر 22سانتی مترمربع می باشد که78 سانتی مترمربع کمتر از میانگین کشوری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی مرادی از ادارات و نهادهایی مانند آموزش و پرورش، سپاه، هلال احمر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیریت شهری که از امکانات ورزشی برخوردارند خواست در زمینه جبران کمبود فضای ورزشی با اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون همکاری کنند.

وی افزود: با احداث سالن های ورزشی توسط برخی از ادارات شهرستان از جمله آموزش و پرورش و سپاه، بخشی از نیازهای ورزشی شهرستان تیران و کرون برطرف شده است.

مرادی، احداث سالن هایی با ماهیت ورزش های رزمی و ورزش های باستانی را از نیازهای شهرستان تیران و کرون دانست و از خیران ورزشیار خواست در تامین بخشی از این نیازها بیش از پیش مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه پنج هیات رزمی در شهرستان تیران و کرون فعال است، افزود: سالن اختصاصی ورزش های رزمی در این شهرستان وجود ندارد که از سال گذشته مقدمات احداث این سالن ورزشی مشارکت خیران و اداره کل ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی تختی تیران آغاز شده است.

شهرستان تیران و کرون دارای چهار هزار نفر ورزشکار سازمان یافته است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.