برادران:به دنبال تعامل بیشتر با فدراسیون فوتبال آلمان هستیم

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: امیدوارم با آلمان به عنوان قدرت اول فوتبال اروپا و جهان تعاملات بیشتری را در آینده‌ای نزدیک داشته باشیم.

محمد مهدی برادران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره دلیل بلیت فروشی دیدار سیاه جامگان و صنعت نفت با وجود اینکه در ابتدا اعلام شده بود این بازی رایگان است، بیان کرد: آستان قدس رضوی تصمیم گرفت نخستین بازی تیم های سیاه جامگان و پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) رایگان برگزار شود اما مسئولان باشگاه سیاه جامگان برای کنترل بهتر نظم تماشاگران اقدام به بلیت فروشی در این بازی گرفتند. در نهایت عواید این امر هم به آزادی هشت نفر که به دلیل بدهی مالی زندانی شده بودند، اختصاص یافت. در کل این انتظار هم وجود دارد در بازی هایی که در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود بیشتر جنبه معنوی در نظر گرفته شود تا جنبه های مادی.

او ادامه داد: این اقدام باشگاه سیاه جامگان قابل تقدیر است. البته مسئولان این باشگاه برای قدردانی از هواداران با عواید بلیت فروشی دیدار با صنعت نفت، هزینه سفر پنج نفر به کربلای معلی را هم فراهم کردند.

برادران درمورد هزینه اجاره ورزشگاه امام رضا(ع) تصریح کرد: باید از نگاه برابر آستان قدس به تیم های پدیده و سیاه جامگان تشکر کنم. در کل با توجه به مدرن بودن تمام تجهیزات این ورزشگاه هزینه اجاره و نگه داری آن نسبت به ورزشگاه ثامن الائمه بالاتر است اما به دلیل سهولت رفت و آمد هواداران به ورزشگاه امام رضا برگزاری بازی های لیگ برتر در آن به صرف هواداران است.

او ادامه داد: دوری ورزشگاه ثامن الائمه از مشهد سبب شد در سال های اخیر بیشتر هواداران مسن برای حمایت از تیم های مشهدی به ورزشگاه بروند. حتی در زمانی که خود من هم نوجوان بودم تنها یک ورزشگاه در مشهد وجود داشت اما با توجه به افتتاح ورزشگاه امام رضا هواداران نوجوان هم می توانند به راحتی از تیم های مشهدی حمایت کنند. در دیدار دوستانه منتخب مشهد و کربلا و همچنین بازی سیاه جامگان و صنعت نفت استقبال خوبی توسط هواداران به عمل آمد و امیدوارم‌این روند تداوم یابد.

رییس هیئت فوتبال مشهد درباره آخرین وضعیت برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی بانوان با یکی از کشورهای اسلامی در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: مکاتباتی در این زمینه صورت گرفته است و حتی یکی از کشورهای اسلامی موافقت خود را برای حضور در مشهد اعلام کرده است. البته شرایط و زمان بندی برگزاری این بازی تاکنون مشخص نشده است. با لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال نشستی را برگزار کردم و او قول داد فدراسیون‌ تمام تمهیدات لازم را در نظر می گیرد. البته ستادی را با محوریت توکلی، نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال مشهد تشکیل داده ایم تا ساختارسازی لازم درباره حوزه امنیت، داوری، فرهنگی و تمام موارد دیگر در حوزه برای برگزاری بانوان صورت گیرد.

او افزود: باور کنید سختی افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) کمتر از افتتاح یکی از ورزشگاه های میزبان جام جهانی نبود و این سختی در حوزه فوتبال بانوان هم وجود دارد.

برادران خاطرنشان کرد: باید از عوامل نیروی انتظامی و یگان ویژه مشهد برای برقراری نظم و امنیت ورزشگاه امام رضا در زمان برگزاری دیدار سیاه جامگان و صنعت نفت تشکر کنم. قاضی محبی هم با ارسال نامه به شورای تامین استان خراسان رضوی و حمایت از حضور هواداران در ورزشگاه امام رضا نقش این اتفاق مبارک را تسریع کرد. همچنین حیدری از قاضیان دادستانی مشهد جزء افراد تاثیرگذار در این امر بود و باید از آن ها تشکر کنم.

او درمورد بازدید سفیر آلمان از ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: در زمان این بازدید در مشهد نبودم اما پیگیری ها و مکاتبات لازم از قبل انجام شده بود. سفیر آلمان از تجهیزات ورزشگاه امام رضا(ع) تعریف کرده است و آن را از بسیاری از ورزشگاه های اروپا مدرن تر دانسته است. به هر حال امیدوارم با آلمان به عنوان قدرت اول فوتبال اروپا و جهان تعامل بیشتری داشته باشیم.

عضو کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال درمورد انتخابش به این سمت اظهار کرد: پس از ابلاغ این حکم سفرهای مختلفی به ۱۰ استان سفر کردم و صحبت هایی با مسئولان هیئت فوتبال این استان ها انجام دادم. امیدوارم‌ بتوانم در کنار فوتبال استان خراسان رضوی به فوتبال کشور هم خدمت کنم.

 انتهای پیام/

اظهارات برادران درباره وضعیت ورزشگاه امام رضا(ع)پس از افتتاح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار