مهارت آموزی؛فرصتی برای اشتغالزایی بیشتر

بیش از 48 هزار نفر ساعت ،در سکونتگاههای غیررسمی آذربایجان غربی مشغول به مهارت آموزی هستند .

مهارت آموزی؛فرصتی برای اشتغالزایی بیشتربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: در سکونتگاههای غیررسمی استان بیش از 48 هزار نفر ساعت از آموزش های فنی و حرفه ای بهره برده اند.

مددی افزود: در  شش ماهه اول سال تعداد آموزش دیدگان در مراکز فنی و حرفه ای در سکونت گاههای غیر رسمی استان استان 48 هزار و 301 نفر ساعت، در روستاها 393 هزار و 871 نفرساعت ، در کمپ های ترک اعتیاد 37 هزار و 551 نفر ساعت و 91 هزا و 307 نفر ساعت  هم در پادگانهای آذربایجان غربی مهارت های کاربردی را فرا گرفته اند.

محسن مددی ضمن اشاره به اینکه بیش از 5 هزار مهابادی در دوره های مهارت آموزی شرکت کرده اند اظهار داشت: 6 هزار و 217 نفرساعت در بوکان،9 هزار و 31 نفرساعت در بخش خواهران میاندوآب و 3 هزار و 375 نفر ساعت در بخش برادران میاندوآب و 4 هزار و 761 نفرساعت در پیرانشهر، آموزش دیده اند.

مددی همچنین در خصوص مراکز ثابت آموزشی عنوان کرد:حدود  313 آموزشگاه آزاد و 15 مرکز ثابت آموزش در آذربایجان غربی وجود دارد .

مددی همچنین افزود: فعالیت های آموزشی فنی و حرفه ای استان در روستاها ، ندامتگاهها، پادگان و درمحدوده شهری به صورت سیار تداوم دارد.

انتهای پیام/خ

مهارت آموزی؛فرصتی برای اشتغالزایی بیشتر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.