کشف ۴۵۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در مازندران

۴۵۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در مازندران کشف و ضبط شد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر در استان، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز و شناسایی برخی مجرمان با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات پلیسی و طرح‌ های انتظامی موفق شدند، بیش از ۴۵۵ کیلوگرم انواع موادمخدر را در مازندران کشف کنند.

وی با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی کشفیات موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزود: بیش از ۱۹۸ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، کنترل محور‌های مواصلاتی و طرح‌ های پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان طی ماه گذشته اجرایی شد.

سرهنگ ثقفی با اشاره به دستگیری هزار و ۵۷۶ متهم به تهیه و توزیع موادمخدر و معتادان از دستگیری ۶۴۲ خرده فروش موادمخدر طی این مدت خبر داد و گفت: در حوزه دستگیری متهمان به موادمخدر ۱۹ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشتیم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران افزود: متهمان به خرده فروشی موادمخدر به مرجع قضائی معرفی و معتادان به مراکز بازپروری ماده ۱۶ و ۱۵ تحویل شدند.

سرهنگ ثقفی با هشدار به خانواده‌ ها از آنان خواست: همواره مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

انتهای پیام/ م

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار