رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان؛

حضور تنها نماینده لرستانی در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان

رئیس هیئت کاراته شهرستان خرم‌آباد از حضور فاطمه سعادتی به عنوان تنها نماینده لرستانی در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا رستاخیز رئیس هیئت کاراته شهرستان خرم‌آباد با اشاره به مسابقات جهانی کاراته، اظهار کرد: مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امید‌های جهان از سوم آبان ماه به میزبانی کشور اسپانیا آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشور، شامگاه یکشنبه تهران را به مقصد محل برگزاری این رقابت‌ها ترک کردند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان خرم‌آباد با اشاره به حضور تنها نماینده لرستانی در مسابقات کاراته قهرمانی جهان، بیان داشت: فاطمه سعادتی بانوی خوش غیرت کوهدشتی به همراه تیم ملی نوجوانان عازم اسپانیا شد تا بخت خود را برای کسب مدال محک زند.

رستاخیز تصریح کرد: این بانوی کاراته کار چند ماه پیش نیز در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در شهر آستانه قزاقزستان، موفق به کسب مدال طلای این دوره از رقابت‌ها شد.

وی با بیان اینکه تنها نماینده لرستان در سبک کنترلی به مبارزه خواهد پرداخت، افزود: سعادتی از روحیه بالایی برخوردار بوده و اگر بتواند در شرایط مسابقه روحیه و آمادگی خود را حفظ کند قطعا با مدال خوش رنگ طلا به کشور باز خواهدگشت.

گفتنی است دهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان جوانان و امید‌های جهان سوم تا هفتم آبان به میزبانی شهر تنریف اسپانیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تنها نماینده لرستانی در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان حضور دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.