فراخوان سیزدهمين جشنواره‌ مطبوعات کودک و نوجوان منتشر شد

سیزدهمين جشنواره‌ مطبوعات كودک و نوجوان کانون امسال هم با تاکید بر موضوع محیط زیست برگزار می‌شود.

فراخوان سیزدهمين جشنواره‌ مطبوعات کودک و نوجوان منتشر شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ سیزدهمين جشنواره‌ مطبوعات كودک و نوجوان کانون امسال هم با تأکید بر موضوع محیط زیست برگزار می‌شود.

مديران ‌مسئول، سردبيران نشريه‌های كودک و نوجوان، نويسندگان، شاعران، تصويرگران، خبرنگاران و عكاسان فعال در حوزه ادبيات كودک و نوجوان تا 24 آبان 1396 فرصت دارند، آثار منتشر شده در سال‌های 1394 و 1395 را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، علاوه بر بخش ویژه، آثار مطبوعات کودک در 15 بخش‌ همچون تیتر، خبر، گفت‌وگو، سرمقاله، یادداشت و مقاله، گزارش، طنز مطبوعاتی، کاریکاتور، کمیک استریپ، گرافیک مطبوعاتی (طراحی جلد، صفحه‌آرایی و تصویرگری)، عکس، داستان تألیف (کودک و نوجوان)، شعر (کودک و نوجوان)، آثار مخاطبان (نهایت سن پدید‌آورنده 18 سال تمام، در زمان چاپ اثر در نشریه) و انتخاب نشریه‌ی برتر از نگاه کودکان و نوجوانان داوری می‌شود.

بر اساس این گزارش، فعالان این حوزه باید سه نسخه از هر اثر (یا یک نسخه به همراه CD PDF) را که در نشریات رسمی ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شده‌ است، به این دبیرخانه ارسال کنند.

 

انتهای پیام/

 

جشنواره‌ مطبوعات کودک و نوجوان با محوریت محیط زیست برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.