دیدار رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با نماینده ولی فقیه

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در این دیدار گفت: رسالت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، حفظ و ارتقای سلامت اخلاقی نیرو‌های مسلح است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرامی اضافه کرد: پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قضایی با نیرو‌های مسلحی که جرمی را مرتکب می‌شوند، از مهمترین برنامه‌های ما در زمینه حفظ و ارتقای سلامت اخلاقی در نیرو‌های مسلح است.

نماینده، ولی فقیه در استان هم در این دیدار گفت: کارکنان نیرو‌های مسلح کمترین جرم و جنایت را مرتکب می‌شوند، اما در عین حال به خاطر موقعیت خاصی که دارند، همین میزان جرم هم نباید رخ بدهد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: باید برنامه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرم در نیرو‌های مسلح بیش از هر سازمان و نهاد دیگری مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه برادری، فتوت و خلق و خوی جوانمردی در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی موج می‌زند، اضافه کرد: همه جوانان کشور در دوران خدمت مقدس سربازی در فضای نظامی قرار می‌گیرند که باید تهذیب، نظم، اخلاق و جوانمردی در این دوران مورد توجه قرار گیرد تا شاهد ارتقای این ویژگی‌ها در جامعه باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور برای شرکت در برنامه تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان، به قزوین سفر کرده است.

انتهای پیام/

 

دیدار رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور  با امام جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار