اشتغال ۸ هزار نفر در فاز دوم پالایشگاه آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است هشت هزار نفر در فاز دوم پالایشگاه آبادان مشغول به کار شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از شهرهای آبادان و خرمشهر افزود: اهداف سفر کمیسیون انرژی مجلس بازدید از مراکز و تاسیسات صنعتی در شهرهای آبادان و خرمشهر است که در این بازدید جمعی از  کارشناسان و اعضای کمیسیون حضور دارند.

وی گفت: از موضوعات قابل بحث در نشست ها مواردی است که با سکته و یا اختلال روبروست. از طریق ورود اعضای کمیسیون به مسائل و ارائه گزارش این کمیسیون به وزارت نفت، خواستار رفع آنها می شویم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: صنعت نفت و پتروشیمی و آبادان، موضوع پیدایشی تمدن و مدنیت به شکل شهروندی امروزی در این شهر هستند و اگر توسعه ای مدنظر است باید در این حوزه صورت بگیرد. اکنون در چرخه توسعه صنعت عقب هستیم و پیگیری این مسئله در دستور کار قرار دارد.

وی در مورد فاز ۲ پالایشگاه و راه اندازی سامانه ثبت نام نیرو گفت: حدود هشت هزار نفر قرار است در این پروژه کار کنند و سامانه راه اندازی شده برای ثبت نام نیرو برای ساماندهی افراد است که متقاضیان می توانند با نام نویسی در این سامانه بنا بر تخصص های مورد نیاز نسبت به کار گیری نیرو اقدام شود.

انتهای پیام/د

۸ هزار نفر در فاز دوم پالایشگاه آبادان مشغول به کار می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۶
سایت باز میشه دکمه ثبت اطلاعات میپره!!!