عضو فراکسیون روحانیت مجلس؛

پیاده‌روی اربعین جریان تکفیری را در منطقه منزوی کرد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: پیاده‌روی اربعین جریان تکفیری را در منطقه منزوی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین سنتی نیکو از گذشتگان است که همواره مورد تأکید و سفارش ائمه اطهار (ع) بوده است گفت: پیاده‌روی اربعین پیاده‌روی اربعین جریان تکفیری را در منطقه منزوی کرد وتوانست عراق را از گلوی داعش و آمریکا بیرون بیاورد.

حجت‌الاسلام سلیمی افزود: زیارت اربعین یعنی فراموش‌نشدن عاشورا،جهاد، شهادت، و فریاد انقلابی‌گری وآزادی‌خواهی است که امام حسین (ع) برای ان قیام کرد و با ید تا ابد زنده نگهداشته شود .

وی اضافه کرد: امیدواریم که همه دست‌اندرکاران در این بخش اقداماتی را انجام دهند که تسهیل‌کننده روند پیاده‌روی اربعین باشد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس ادامه داد: متأسفانه برخی از دست‌اندرکاران در تشکیل ستاد اربعین سنگ‌اندازی می‌کنندو این سنگ‌اندازی‌ها آسیب‌زا بوده و ممکن است در آینده باعث دلسردی مردم و آسیب دیدن همین افراد شود، زیرا مردم از این مسیر دست برنمی‌دارند.

وی با بیان اینکه مردم و دولت عراق طی یک سال تلاش می‌کنند تا بهترین پذیرایی را در اربعین از زائرین داشته باشند و ما باید از این شیوه الگوبرداری کنیم زیرا شیوه پسندیده‌ای است تصریح کرد:از مسؤولان خواست اجازه ندهند زیارت اربعین گران تمام شود.

انتهای پیام/ج


سخنان حجت‌الاسلام سلیمی در باره اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.