رهاسازی حیوانات تیمارشده در طبیعت

دوستداران حیات وحش مازندران سه بهله عقاب،یک قطعه خوتکا و یک قلاده گربه جنگلی را پس از درمان و اطمینان از سلامتی در زیستگاهشان رهاسازی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: دوستداران تنوع زیستی یک بهله عقاب استپی مصدوم را به اداره حفاظت محیط زیست بابل تحویل و پس از بررسی اولیه مشخص شد این عقاب از ناحیه بال دچار آسیب دیدگی می باشد. این پرنده شکاری به تیم نجات حیات وحش تحویل و پس از یک ماه مراقبت و درمان  و اطمینان از سلامتی در منطقه کوهستانی بابل رها سازى شد.

همچنین یک دوستدار حیات وحش در باببل یک قلاده گربه جنگلی را که در روستای قمی کلا بندپی غربی پیدا کرده بود به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تحویل و پس از بررسی مشخص شد این توله گربه جنگلی  به مراقبت ودرمان نیاز دارد.

تیم نجات حیات وحش مسئولیت مراقبت و درمان این گربه جنگلی را پذیرفت و بعد از پنج ماه تیمار و درمان و تغذیه و اطمينان از سلامتی در طبیعت پناهگاه حیات وحش میانکاله رهاسازى شد.

یکی از دوستداران محیط زیست در بهشهر نیز یک بهله عقاب را به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تحویل و پس ازیک هفته مراقبت و درمان در طبیعت رهاسازی نمودند. 

 یکی از دوستداران تنوع زیستی در آمل یک بهله عقاب جنگلی را به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تحویل و پس از مراقبت ودرمان در طبیعت رهاسازی کردند.

مامورین حفاظت محیط زیست جویبار یک قطعه خوتکا که به عنوان طعمه در دام هوایی شکارچیان پرندگان شکاری گرفتارشده بود پس از بررسی اولیه و اطمینان از سلامتی در طبیعت رهاسازی کردند.

انتهای پیام/ م

دوستداران حیات وحش مازندران پرندگان تیمارشده را رهاسازی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار