جهانگیری در جلسه مجمع نمایندگان استان لرستان:

انسجام داخلی در مقطع فعلی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد

جلسه دیدار مجمع نمایندگان استان لرستان با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (سه شنبه) برگزار شد.

انسجام داخلی در مقطع فعلی بیش از هر زمان دیگری اهمیت داردبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه دیدار مجمع نمایندگان استان لرستان با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (سه شنبه) برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به ظرفیت های متعدد استان لرستان نظیر منابع سرشار آب، نیروی انسانی تحصیلکرده و مردم سخت کوش و پرتلاش گفت: استان لرستان از فرصت ها و ظرفیت های خوبی برای توسعه برخوردار است و نباید جزو استان های کمتر برخوردار کشور باشد.

معاون اول رییس جمهور فاصله نزدیک با پایتخت و استان های بزرگی همچون اصفهان و خوزستان و نزدیکی با مرز عراق را از دیگر فرصت های استان لرستان برشمرد و افزود: همه این عوامل ایجاب می کند که استان لرستان در میان استان های توسعه یافته کشور قرار گیرد.

وی بر لزوم شناسایی موانع پیش روی توسعه استان لرستان و اهتمام در جهت رفع این موانع تاکید کرد و از معاون نظارت و هماهنگی خود خواست جلساتی مستمر با حضور استاندار و رییس مجمع نمایندگان استان لرستان برگزار و مسائل کلیدی استان را مورد بررسی قرار دهند.

جهانگیری همچنین بر ضرورت معرفی طرح های توسعه ای استان لرستان به بخش خصوصی و ترغیب و تشویق سرمایه گذاران برای فعالیت در این استان تاکید کرد و اظهار داشت: باید علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی در استان لرستان، زمینه را برای حضور شرکت های سرمایه گذار نهادهای عمومی مهیا کنیم.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضاسازی های اخیر علیه جمهوی اسلامی ایران و مسائل منطقه خاطر نشان کرد: سخنرانی رییس جمهور آمریکا علیه ایران و دیگر مسائل از این دست، بیش از آنکه اقدامی عملیاتی باشد، تلاشی در جهت متشنج کردن فضای داخلی کشور است و دشمنان سعی می کنند که ملت ایران را نگران و نسبت به آینده نا امید سازند.

وی با تاکید بر اینکه در مقطع فعلی انسجام داخلی بیش از هر زمان دیگری از اهمیت برخوردار است، تصریح کرد: لازمه انسجام داخلی همراهی و هماهنگی بیش از پیش دولت و مجلس و جریانات سیاسی مختلف کشور است تا بتوانیم از این دوران نیز به خوبی عبور کنیم.

در این جلسه که معاون رییس جمهور در امور مجلس و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز حضور داشتند، استاندار لرستان هم گزارشی از وضعیت استان ارائه کرد و به تشریح نیازها و مسائل استان در بخش های مختلف پرداخت.

رییس مجمع نمایندگان استان لرستان نیز در این نشست با بیان اینکه نمایندگان این مجمع متشکل از افرادی است که دارای گرایشات سیاسی مختلف هستند، افزود: با این وجود همه اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان در یک موضوع اشتراک نظر دارند و آن حمایت از دولت تدبیر و امید است و همگی موفقیت دولت را موفقیت خود می دانند.

در ادامه این جلسه نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی هر کدام در سخنانی علاوه بر طرح مسائل کلان و کلیدی استان، مشکلات و مسائل حوزه های انتخابیه خود را مطرح و پیشنهاداتی در جهت بهبود و ارتقاء جایگاه استان لرستان مطرح کردند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی با غیرت
۰۱:۲۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
ما مردم منسجیم
آخرین اخبار