کانون –مدرسه ،فرصتی برای آموزش همراه با سرگرمی در محیطی لذت بخش+فیلم

بیش از 6 هزار دانش آموز استان آذربایجان غربی در طرح کانون مدرسه تحت پوشش قرار می گیرند که سهم شهرستان مهاباد بیش از 600 دانش آموز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجواناش شماره 2 شهرستان مهاباد گفت:طرح کانون مدرسه به عنوان یک طرح ملی شناخته شده و همزمان با سراسر کشور از یکم آبان در مراکز پرورش فکری استان آذربایجان غربی آغاز شده است.

نصرتی ضمن اشاره به اینکه افزایش تعامل دانش آموزان در کلاسهای کانون از جمله اهداف طرح است افزود:اجرای  طرح کانون –مدرسه همواره رضایت والدین،معلمان،مدیران و دانش آموزان را به دنبال داشته و تا نیمه اول اردیبهشت 97 ادامه خواهد داشت.

یادگیری در محیطی فرهنگی هنری و لذت بخش

نصرتی اظهار داشت:در شهرستان مهاباد 2 مرکز کانون ، 5 مدرسه مناطق  کمتر برخوردار شهرستان را تحت پوشش قرار خواهند داد.

نصرتی همچنین گفت::برای کانون شماره 1 مرکز مهاباد تعداد 2 مدرسه و مرکز شماره 2  تعداد 3 مدرسه در نظر گرفته شده تا دانش اموزان زیر نظر آموزگار خود ؛تدریش توسط مربی کانون را تجربه کنند.

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش مهاباد هم اعلام کرد:دروسی  تعریف شده در مقطع های سوم تا ششم با امکانات کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان  و در فضای آموزشی کودکانه تدریش می شود از جمله مطالعات اجتماعی و علوم تجربی.

بیش از 6 هزار دانش آموز استان در طرح کانون مدرسه شرکت می کنند که سهم شهرستان مهاباد حدود 600 الی  700 دانش اموز است.

رحمانی اظهار داشت:امیدواریم آموزش غیر مستقیم همراه با سرگرمی برای حدود 700 دانش اموز مهابادی در کانون ؛افزایش یادگیری و بهره وری کلاس های درسی را به همراه داشته باشد.

 

انتهای پیام/خ

 

کانون –مدرسه؛ فرصتی برای آموزش همراه با سرگرمی در محیطی لذت بخش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.