خارجی پرسپولیس محکوم به تبعید شد

محسن مسلمان روز گذشته در کمیته اخلاق حاضر شد و شواهد امر نشان می دهد محرومیت وی به دلیل کشیدن قلیان از سوی کمیته اخلاق تعلیق شده است.

خارجی پرسپولیس محکوم به تبعید شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن مسلمان این روز ها درگیر حاشیه های زیادی بوده است که البته این موضوع از چشم برانکو دور نمانده است و در بازی های اخیر وی در اواسط بازی جایش را به بشار رسن عراقی داده است.

پس از اینکه کفته شد محرومیت محسن مسلمان لغو شده است و او می تواند در بازی استقلال به میدان برود احتمال تغییر تاکتیک برانکو در بازی دربی 85 از هفته دهم لیگ برتر فوتبال بین تیم های استقلال و پرسپولیس وجود دارد و باید منتظر تبعید بشار رسن عراقی به نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس وجود دارد.

اینکه باز هم طبق سنت چند بازی اخیر تکرار شود و مسلمان جایش را به بشار رسن بدهد بعید نیست اما آنچه واضح است مسلمان باعث تبعید مجدد رسن به نیمکت می شود.

انتهای پیام/

بشار رسن نیمکت نشین می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
rahim
۰۹:۱۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۶
عجب
United States of America
ناشناس
۰۶:۱۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی مهر
۱۹:۰۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
این خبر واقعا باعث احساس تاسف برای فدراسیون ایران میشه.کسایی ک خیلی راحت محروم میکنن و ابرو میبرن و تهمت مبزنن.اخرشم بی هیچ ابراز تاسفی میگن اشتباه شده.فرهنگ ایران جای اینکارا نیست شاید مشکل هس ک نمیفهمن چی میگن.هرکسی ابرو داره این بازیکنم روش.خجالت داره واقعا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
درست تیتر بزنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
تیتر مسخره ای بود واقعاً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
ژن های خوب دوباره لابی کردن
آخرین اخبار