حمایت «مودی» از پروسه صلح به رهبری و مالیک افغانستان

نارندرا مودی از پروسۀ صلح به رهبری و مالکیت افغان‌ها پشتیبانی کرد و گفت: کشورهای منطقه باید با تروریسم به‌طور صادقانه مبارزه کنند.

حمایت «مودی» از پروسه صلخ به رهبری و مالیک افغانستانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «نارندرا مودی»، صدر اعظم هند روز گذشته در دیدار با «اشرف غنی»، رئیس جمهور افغانستان گفت: کشورهای منطقه باید با تروریسم به‌طور صادقانه مبارزه کنند و پناهگاه های امن تروریست ها را نابود سازند.

نارندرا مودی از پروسۀ صلح به رهبری و مالکیت افغان‌ها پشتیبانی نمود و از طریق اکانت توئیتر خود از ملاقات با رئیس جمهور افغانستان ابراز خوشنودی کرد.

آژانس خبری "دی. پی. ای" جرمنی از قول «راوش کمار»، سخنگوی وزارت خارجۀ هند می‌نویسد: رئیس جمهور غنی و نارندرا مودی روی مسائل مختلف همکاری‌های دو جانبه، منطقه ای و جهانی صحبت نموده و تأکید کرده‌اند که اهریمن تروریسم را از بین خواهند برد.

صدراعظم هند در دیدار با اشرف غنی گفته است که حکومت هند و مردم این کشور در تمامی عرصه‌ها در کنار دولت و مردم افغانستان خواهند بود.

قابل ذکر است که اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان صبح روز گذشته در راس هیاتی عالیرتبه دولتی برای سفری یک روزه به دهلی نو سفر کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار