مدیر عامل والیبال خاتم اردکان:

مساعدت مالی تنها راه نجات والیبال اردکان است

مدیر عامل والیبال خاتم اردکان گفت:ا مسال نزدیک به 3 و نیم میلیارد تومان بودجه برای این تیم در نظر گرفته شده و با دادن اعتبار به این تیم می توان آن را هدایت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن ملت اردکانی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه  اردکان گفت : باشگاه خاتم اردکان امسال با کادر فنی و تعدادی از بازیکنان بومی در قالب تیم حرفه ای در لیگ برتر کشور با سه برد شروع خوبی آغاز کرده است .

ملت اردکانی افزود : امسال نزدیک به 3 و نیم میلیارد تومان بودجه برای این تیم در نظر گرفته شده است و با دادن اعتبار به این تیم می توان آن را هدایت کرد.

وی اظهار داشت : شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان اردکان و استان یزد که با حضور پرشور تیم خاتم در لیگ حرفه ای کشور با تیم های بزرگ کشور انجام خواهد شد و در طول سال های گذشته این تیم در لیگ برتر حضور پیدا کرده است.

ملت اردکانی افزود : استعدادیابی بالغ بر 300 نفر از بازیکنان جوانان و نوجوانان در مدارس والیبال اردکان طی دوره ای انجام شده است و انتخاب شدگان درحال تمرینات روزانه می باشند .

وی بیان داشت : بازیکنان با اصول و قواعد حرفه ای آشنا شده و امید است که از افتخارآفرینان باشند تا بتوانیم ورزش استان را از رکود و بی رنگی در آوریم و در رده ششم و هفتم جدول باشیم .

مدیر عامل باشگاه خاتم گفت : کادر فنی بومی تیم شفق از سال 88 شروع به کار کرده و زیر گروه پیشگامان شفق اردکان شروع به فعالیت کرد ، سه سال با نایب قهرمانی و قهرمانی همراه بود و در سال سوم به لطف مسئولان و با حمایت همشهریان در لیگ برتر حضور پیدا کرد .

تیم والیبال اردکان زیرمجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی آرمان اردکان به عنوان تیم خاتم در لیگ برتر حضور پیدا می کند.

انتهای پیام/ی

تیم والیبال اردکان  نیامند اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۵:۲۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خداقوت امیدوارم والیبالیستهای اردکانی موفق شوند