رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه قم؛

خروج زائران اربعین حسینی(ع) بدون گذرنامه امکان پذیر نیست

سرهنگ نورعلیئی گفت:در صورت خروج غیر قانونی زائران از کشور علاوه بر امکان دستگیری در کشور مقابل، در هنگام برگشت نیز با مشکلات جدی در مرز روبرو خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سرهنگ رضا نورعلیئی ،رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه قم ، در حاشیه بازدید از دفاتر خدمات الکترونیک پلیس ۱۰+، با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی(ع) از اضافه شدن ساعت کاری مراکز پلیس ۱۰+ و دفاتر صدور گذرنامه خبر داد و اظهارداشت: ساعت کاری این مراکز تا ساعت ۱۸ افزایش یافته است.

وی گفت: پلیس در خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و همانند سنوات گذشته با تمام توان و ظرفیت در خدمت زائران اربعین خواهد بود و در صورت ازدحام و شلوغی زیاد، بنا به صلاحدید مسئولان ذیصلاح، خدمات رسانی همانند سال گذشته در روزهای تعطیل هم صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان گفت: در جهت نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات پلیس ۱۰+، بازدید سرزده از این دفاتر تا زمان اربعین در دستور کار قرار دارد، هر چند بررسی‌های میدانی حکایت از تلاش و همکاری دفاتر خدمات پلیس ۱۰+ در جهت خدمت به شهروندان دارد.

نورعلیئی افزود: اداره مهاجرت و گذرنامه استان با همکاری سایر رده‌های انتظامی و خدماتی و استفاده حداکثری از منابع انسانی و امکانات و فراهم آوردن زیرساخت‌های فناوری در خدمت شیفتگان مکتب عاشورا است.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان قم افزود: تاکید ویژه به همشهریان داریم تا فرصت باقی است نسبت به دریافت گذرنامه خود اقدام کنند و کار اخذ گذرنامه و یا تمدید آن را به روزهای واپسین مانده به اربعین موکول نکنند و همچنین برای انجام کارهای خود به ویژه امور مربوط به گذرنامه تنها به یک دفتر خاص مراجعه نکرده که باعث ازدحام شود، بی شک خروج از مبادی مرزی صرفاً با در دست داشتن اصل گذرنامه و روادید معتبر مقدور است و هیچ گونه خدماتی به کسانی که فاقد گذرنامه و روادید هستند، ارائه نخواهد شد و اینکه افراد می‌توانند با کارت ملی و … از کشور خارج شوند، صحت نداشته و شایعه‌ای بیش نیست.

وی گفت: خروج زائران اربعین حسینی(ع) بدون گذرنامه امکان پذیر نیست و در صورت خروج غیر قانونی زائران از کشور علاوه بر امکان دستگیری در کشور مقابل، در هنگام برگشت نیز با مشکلات جدی در مرز روبرو خواهند شد.

سرهنگ نورعلیئی تاکید کرد: به زائران توصیه می‌شود به صورت گروهی مسافرت کنند تا سفر مطلوب و ایمن‌تری را پیش رو داشته باشند و به هشدارهای پلیس که از طریق رسانه‌های جمعی اعلام می‌شود، توجه نمایند.

گفتنی است، در این بازدیدها ضمن بررسی روند خدمت رسانی، به صورت میدانی به مشکلات شهروندان نیز رسیدگی شد.

انتهای پیام/ح

افزایش خدمت‌رسانی پلیس قم در آستانه اربعین حسینی(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.