معاون شرکت حمل و نقل کشور؛

اتصال پروژه راه آهن اردبیل به شبکه ریلی کشور سرعت می گیرد

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اتصال پروژه راه آهن اردبیل به شبکه ریلی کشور جزء پروژه های اولویت دار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جبار علی ذاکری، معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سفر خود به اردبیل و در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل به میانه گفت: اتصال پروژه راه آهن اردبیل به شبکه ریلی کشور در سبد دوم پروژه های اقتصاد مقاومتی کشور قرار گرفته و از امسال سرعت بیشتری می گیرد.

وی افزود: برای تسریع در اجرای این پروژه اعتبار بالغ بر 85میلیارد تومان برای سالجاری در نظر گرفته شده است که تاکنون 61درصد آن محقق شده است و هدف ما از این سفر بازدید از روند ادامه پروژه و ترغیب پیمانکاران برای انجام فعالیت بیشتر جهت اخذ مابقی اعتبار اختصاص یافته است.

وی در پاسخ به این سوال که بر اساس قول دولت در سفر به استان اردبیل آیا این پروژه تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید خاطر نشان کرد: روند اعتبارات پیش بینی شده و قرار گرفتن پروژه راه آهن اردبیل در سبد دوم پروژه های اقتصاد مقاومتی کشور عملیاتی شده و به بهره برداری رسیدن این پروژه را در زمان پیش بینی شده نشان می دهد که امیدواریم شاهد این اتفاق مبارک باشیم.

 

انتهای پیام/ح

پروژه راه آهن اردبیل جزء پروژه های اولویت دار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.