فرماندار اردبیل؛

تامین آب آشامیدنی پایدار در دشت اردبیل ضروری است

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تامین آب آشامیدنی پایدار در دشت اردبیل ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی فرماندار اردبیل در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی اردبیل افزود: تأمین آب آشامیدنی پایدار در دشت اردبیل ضروری است و برای تحقق این امر باید برنامه مدونی در مدیریت منابع آبی تهیه شود .

وی اضافه کرد: بیشترین مصرف آب در اردبیل مربوط به کشاورزی است و برای اینکه جلوی مصرف بی رویه آب گرفته شود باید اصلاح شیوه های آبیاری، تغییر الگوی کشت، فرهنگ سازی مصرف آب جدی گرفته شود .

فرماندار اردبیل انسداد چاه های غیر مجاز اردبیل را ضروری خواند و گفت: با انسداد چاه های غیر مجاز در اردبیل جلوی برداشت های غیر مجاز گرفته می شود.

زنجانی هشدار داد: اگر در تامین آب آشامیدنی اردبیل برنامه ریزی نشود در آینده با بحران کم آبی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم و پایدار کردن اقتصاد در کشور است که با مولفه های اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در دستور کار قرار گرفته است.

زنجانی اظهارکرد: طرح های اقتصاد مقاومتی در حوزه های انرژی ،آب ،کشاورزی،گردشگری در ارتباط با اشتغالزایی در اردبیل مشخص شده و هریک از ادارات موظف هستند دراین جهت اقدام موثری را برای تولید و اشتغال در شهرستان انجام دهند .

وی اشتغالزایی در اردبیل را با توجه با معضل بیکاری ضروری دانست و گفت: در صورت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی شاهد اشتغال بیشتری در اردبیل خواهیم بود .

 

انتهای پیام/ح

ضرورت انسداد چاه های غیر مجاز در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار