انتصاب در کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندورود

طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، میر سلیم سیدی به مدت دوسال به عنوان مدیر کمیته امداد میاندورود منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رضا نوروزی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در مراسم معارفه مدیر کمیته امداد میاندورود گفت: یکی از اولویت‌های مهم این نهاد توانمند سازی خانوار‌های تحت حمایت و ایجاد روحیه امید و خودباوری در مددجویان است تا آن‌ها بتوانند به خودکفایی رسیده و از چتر حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

وی با تاکید بر حمایت از خانوار‌های تحت حمایت، افزود: دستگیری و کمک به فقرا آثار و برکات فراوانی در جامعه و خانواده به همراه دارد و کمیته امداد نهادی مردمی و خدمت رسان به محرومان است.

نوروزی گفت: امیدواریم با بهره گیری شایسته‌تر از فرصت‌ها و برنامه ریزی درست و مناسب بتوانیم خدمات گسترده تری را به قشر محروم جامعه ارائه داده و در جلب مشارکت‌های مردمی و ترغیب و تشویق خانوار‌های تحت حمایت به سمت توانمندی قدم‌های موفقی برداریم.

طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد مازندران، میر سلیم سیدی به مدت دوسال به عنوان مدیر کمیته امداد میاندورود منصوب و از خدمات علی ابراهیمی مدیر پیشین این اداره قدردانی شد.

انتهای پیام/آ

انتصاب در کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار