فرماندار شاهرود;

پذیرایی از ۱۵ هزار نفر در اربعین توسط موکب شاهرود

فرماندار شاهرود گفت : پذیرایی از ۱۵ هزار نفر در اربعین توسط موکب موکب مصباح الهدی (عج) این شهرستان در کربلا پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد رضا هاشمی فرماندار شاهرود با بیان اینکه در آخرین بازدید از محل استقرار موکب شاهرود در کربلا، اسکان دو هزار نفر پیش بینی شده است گفت : مکان استقرار موکب شاهرود در دو کیلومتری حرم واقع در یک مدرسه خواهد بود.

 

وی افزود: شاهرود برای دومین سال به صورت مستقل موکب برپا می کند که همه کمک های مردمی شامل نقدی و غیر نقدی در قالب شش دستگاه تریلی روز پنج شنبه هفته جاری به کربلا اعزام می شود که امسال علاوه بر اسکان و پخت و توزیع غذا، نانوایی سیار نیز پیش بینی شده است.

 

رئیس ستاد اربعین شاهرود با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ خادم افتخاری برای حضور در اربعین ثبت نام کردند، ابراز داشت: در این مراسم معنوی به مدت ۱۰ روز در هر وعده غذایی بالغ بر پنج هزار نفر باید پذیرایی شوند.

 

هاشمی با یادآوری اینکه سال گذشته بیش از پنج هزار نفر از شاهرود در مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان در کربلا شرکت کردند، افزود: پیش بینی می شود امسال این تعداد به بیش از شش هزار نفر برسد.

 

فرماندار شاهرود تاکید کرد: همکاری دستگاه های اجرایی و مردم می تواند در برپایی هرچه بهتر مراسم شکوهمند اربعین نقش موثر ایفا کند لذا در فرصت باقی مانده مردم عزیز و دوستدار اهل بیت (ع) می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد اربعین تحویل و در این همایش میلیونی مشارکت داشته باشند.


انتهای پیام / ه


اسکان 2 هزار نفر در اربعین توسط موکب شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار