رای کمیته انضباطی به نفع تیم هندبال نفت و گاز گچساران

 سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: با رای کمیته انضباطی تیم هندبال نفت و گاز گچساران برنده بازی هفته پنجم با سپاهان اصفهان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: بر اساس این رأی به دلیل فحاشی بازیکن تیم سپاهان به تماشاگران حاضر در سالن پد خندق شهر دوگنبدان و حاضر نشدن این تیم به ادامه مسابقه نتیجه بازی 10 بر صفر به سود نفت و گاز گچساران اعلام شد.

راستی پور افزود: به علت پرتاب بطری از سوی تماشاگران به بازیکن تیم سپاهان اصفهان، نفت و گاز گچساران از یک بازی خانگی محروم شد.

وی گفت نفت و گاز گچساران با این نتیجه 66 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال قرار گرفت.

سرپرست تیم هندبال نفت وگاز گچساران گفت: تیم سپاهان اصفهان که تا قبل از این بازی صدرنشین بود 8 امتیازی باقی ماند و با 2 پله سقوط در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

مجید راستی پور افزود: بازی تیم های نفت و گاز گچساران و سپاهان اصفهان روز جمعه 300 مهر ماه از هفته پنجم در شهر دوگنبدان برگزار شد در حالی که در دقایق پایانی نفت و گاز با نتیجه 21 بر 12 برنده بود به دلیل حواشی نیمه تمام باقی ماند.

 

انتهای پیام/ش

نتیجه بازی لیگ برتر هندبال 10 بر صفر به سود نفت و گاز گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.