اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خراسان شمالی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرور ش خراسان شمالی گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در هزار مدرسه استان خراسان شمالی در حال اجرا است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛حسن لنگری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرور ش خراسان شمالی با تاکید بر اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بزرگ ترین رویداد ورزشی در آموزش و پرورش است افزود: برای برگزاری این رویداد ورزشی و تامین تجهیزات و ملزومات با کمبود اعتبار روبه رو هستیم و از شورای آموزش و پرورش انتظار می رود در این باره حمایت داشته باشند.

وی گفت: دانش آموزان در هزار و 470 مدرسه در مناطق محروم استان از داشتن ابتدایی ترین ملزومات و تجهیزات ورزشی محروم هستند از این رو انتظار می رود این شورا برای تامین اعتبار حمایت داشته باشد.

علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز با اشاره به اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور گفت: با توجه به ممنوعیت تردد اتوبوس در جاده ها طی ساعاتی از شب، در زمینه اسکان دانش آموزان با مشکاتی روبه رو هستیم.

وی اظهار کرد: مسیر حرکت این زایران از استان های سمنان، قم و مرکزی است که زیرساخت ها برای اسکان دانش آموزان در قم با محدودیت هایی روبه رو شده است.

شورزاده افزود: در سال گذشته بیش از هفت هزار دانش آموز از استان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند و امسال نیز اعزام ها از مهرماه آغاز شده است.

انتهای پیام/آ

 50هزار نفر از دانش آموزان استان در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مشارکت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
انشالله تمام مشکلات به خوبی وخوشی حل میشود