اعلام برنامه های استاندار؛

هفته آینده اعلام برنامه های استاندارلرستان درحوزه های مختلف

استاندار لرستان گفت: هفته آینده برنامه‌های اصلی خود را در حوزه‌های مختلف استان به‌صورت رسمی اعلام می‌کنم.

هفته آینده اعلام برنامه های استاندارلرستان درحوزه های مختلفبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان با اشاره به اینکه دورود به لحاظ صنعت دارای ظرفیت‌های فراوانی است و در حوزه منابع آب و اراضی کشاورزی و مزیت‌های کشاورزی دارای پتانسیل‌های خوبی است، اظهار داشت: دورود به لحاظ گردشگری به عنوان پایتخت طبیعت ایران مطرح است که ظرفیت خوبی برای سرمایه گذرای است.

وی با بیان اینکه دورود سابقه صنعتی و استعداد‌های کشاورزی و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد، تصریح کرد: خدمات زیادی پس از انقلاب در این شهرستان صورت گرفته که البته کار‌های مانده زیادی هم وجود دارد که باید انجام شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه منابع دولتی محدود است، اما ما برخی از مشکلات این شهرستان را در اولویت قرار داده و برای رفع آن‌ها تلاش خواهیم کرد، افزود: البته انجام این اقدامات نیازمند وحدت و انسجام در شهرستان و بین مدیران است.

خادمی با اشاره به اینکه طی هفته آینده برنامه‌های اصلی خود را در حوزه‌های مختلف استان به صورت رسمی اعلام خواهم کرد، گفت: اجرای طرح فاز ۴ سیمان دورود یکی از اولویت‌های ما در شهرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان نماد صنعتی استان است که مشکلات بانکی و سرمایه گذاری این طرح را در سفر به تهران و جلسه با وزیر کار پیگیری خواهیم کرد، تصریح کرد: جاده کمربندی دورود که ۱۲ کیلومتر است نیز دارای ۹۷ درصد پیشرفت است؛ مشکل تملک بخشی از اراضی و زمین‌های این کمربندی وجود دارد که برای رفع این مشکل نیز اقدام می‌شود.

استاندار لرستان همچنین به احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی در دورود اشاره کرد و گفت: به زودی این بیمارستان کلنگ زنی می‌شود.

خادمی در رابطه با تصفیه خانه دورودنیز گفت: این طرح نیازمند اعتبار است که پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبارات اش انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

هفته آینده برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف استان اعلام می‌کنم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار