انفجار در کوی رمضان اهواز/ 4 نفر در این حادثه کشته شدند

ساعاتی پیش انفجار گاز در منطقه کوی رمضان اهواز سبب کشته و مصدوم شدن 9 نفر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: انفجار گاز سبب تخریب یک واحد مسکونی 2 طبقه تا 99 درصد و تخریب قسمتی از یک منزل مسکونی ویلایی شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 3 نفر مصدوم از زیر آوار خارج شده اند بیان داشت: مصدومیت این افراد سطحی بوده و تلاش ها برای خارج کردن یکی دیگر از ساکنان این منزل ادامه دارد.

حاجی زاده اذعان کرد: تمام دستگاه های امدادی و خدمات رسان شامل نیروهای مدیریت بحران، کارکنان برق و گاز، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و آتش نشانی برای کنترل وضعیت در محل حاضر هستند.

صادق سلامت، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: در این حادثه 2 نفر کشته شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون جسد یک زن، یک مرد و 2 کودک از زیر آوار توسط امداد رسانان خارج شد.

سلامت افزود: طبق گفته های محلی امکان وجود یک نوزاد در زیر آوار همچنان وجود دارد که بر همین اساس مأموران درحال آواربرداری از کل ساختمان هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه در این حادثه 5 نفر نیز مصدوم شده اند بیان کرد: 3 مصدوم توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی اعزام و 2 مصدوم نیز در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت: 3 تیم آواربرداری شامل 12 نفر از امدادگران هلال احمر و یک تیم واکنش سریع شامل 4 نفر، یک خودروی نجات، 3 دستگاه آمبولانس و 2 قلاده سگ زنده یاب توسط هلال احمر خوزستان به محل اعزام شدند.

شایان ذکر است؛ دوشنبه هفته گذشته نیز بر اثر سقوط یک تخته سنگ در این منطقه 2 واحد مسکونی تخریب که در اثر آن 2 کودک 5 و 6 ساله جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/گ

انفجار گاز 2 واحد مسکونی را ویران کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.