عباسی:خدا را شکر دیدار ما مقابل خونه به خونه بدون تلفات جانی پایان یافت!

مدیر عامل سیاه جامگان گفت: فردی در شهر بابل در جایگاه یک "خان" فعالیت می‌کند، اما دوران این بازی‌ها تمام شده است و مملکت قانون دارد.

 علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست سیاه جامگان مقابل خونه به خونه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بیان کرد: سر تیم سیاه جامگان‌ را در این بازی بریدند و ما جانمان را برداشتیم و از زمین خونه به خونه بیرون آمدیم. تنها خدا را شاکر که در این دیدار تلفات ندادیم. برخلاف سیاه جامگان که فوتبالی در سطح لیگ برتر و جوانمردانه بازی کرد خونه به خونه تنها دنبال زیرتوپ زدن بود.

استادیوم خونه به خونه، لیاقت اسم ورزشگاه را ندارد

او ادامه داد: موقعیت های خوبی مقابل خونه به خونه داشتیم اما زمانیکه داور سیاه جامگان را ۹ نفره کرد بازی به پنالتی کشید و در این ضربات هم شانس عاملی تعیین کننده است. محلی که در آن دیدار خونه به خونه و سیاه جامگان برگزار شد، لیاقت اینکه بخواهیم روی آن اسم ورزشگاه بگذاریم را ندارد. شک نکنید اگر خونه به خونه را شکست می دادیم باید با تلفات جانی از این محل بیرون می آمدیم و خدا را شکر می کنم چنین اتفاقی رخ نداد.

حدود ۱۰ تا ۱۵ همراه تیم سیاه جامگان را داخل محوطه ای مانند قفس انداخته بودند

او اظهار کرد: حدود ۱۰ تا ۱۵ همراه تیم سیاه جامگان را داخل محوطه ای مانند قفس انداخته بودند. من هم همراه با پدرم به عنوان مدیرعامل و مالک باشگاه سیاه جامگان قصد ورود به جایگاه VIP را داشتیم اما زمانیکه به این محل رسیدیم دیدیم فردی آنجا نشسته است که هشت بادیگارد در هر ۲ سمت او بودند. به همین دلیل ترجیح دادیم به همان محلی برویم که همراهان سیاه جامگان حضور داشتند.

آرزو می کنم نساجی مازندران به رقابت های لیگ برتر صعود کند

عباسی درباره فحاشی هواداران خونه به خونه گفت: آن ها با این اقدام اتفاق بدی را رقم زدند و دلیل آرزو می کنم نساجی مازندران به رقابت های لیگ برتر صعود کند. یک بار به قائمشهر رفتیم و باوجود اینکه با نتیجه یک بر صفر نساجی را شکست دادیم اما کوچک ترین اهانتی نشنیدیم. نمی دانم چه لزومی دارد که هواداران خونه به خونه از همان دقیقه ابتدایی دیدار با سیاه جامگان به خانواده های قائمشهری فحاشی می کردند و متاسف هستم که با این رفتارها فرهنگ غنی مردم مازندران خدشه دار شد.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: امروز متوجه شدم دلیل اتفاق هایی که در دیدارهای خونه به خونه و نساجی رخ می دهد چیست؟

دوران خان بازی تمام شده است و مملکت قانون دارد!

عباسی درمورد اینکه آیا جواد نکونام نمی توانست اقدامی برای آرام شدن جو سکوهای ورزشگاه انجام دهد تصریح کرد: به نکونام به عنوان یکی از مفاخر فوتبال ایران احترام می گذارم اما این موضوع هیچ ارتباطی به نکونام نداشت. در فضایی که دیدارهای خونه به خونه برگزار می شود شرایط خاصی وجود دارد و به راحتی به افراد توهین می شود. فردی در این شهر در جایگاه یک "خان" فعالیت می کند و بادیگاردهای او وضعیت بدی را به وجود آورده اند. دوران خان بازی تمام شده است و مملکت قانون دارد. تعجب می کنم سازمان لیگ زمانیکه ما را مجبور می کند از اسکوربرد حاوی پرتابل استاندارد در ورزشگاه ثامن الائمه استفاده کنیم چگونه اجازه می دهد خونه به خونه بازی های خانگی اش را جایی برگزار کند که حتی از امکانات ابتدایی حیات هم محروم است چه برسد به امکانات ابتدایی برگزاری یک مسابقه فوتبال.

از شمال تا جنوب ایران ورزشگاه های زیادی را دیده ام اما مانند ورزشگاه خونه به خونه را در عمرم ندیده ام

او افزود: باور کنید هر لحظه امکان دارد در ورزشگاه بابل یک نفر جانش را از دست بدهد!جان افراد در این ورزشگاه در خطر است. از شمال تا جنوب ایران ورزشگاه های زیادی را دیده ام اما مانند ورزشگاه خونه به خونه را در عمرم ندیده ام و تعجب می کنم شهری با این قدمت و گستره جغرافیایی چگونه چنین ورزشگاهی در اختیار دارد؟

روز گذشته مشهدی و قائمشهری فحش خوردند

عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: سیاه جامگان قهرمان جام حذفی نمی شد و خونه به خونه هم چنین افتخاری را کسب نمی کند اما متاسف هستم که این اتفاق های خنده آور و ترسناک از لحاظ فرهنگی رخ داد. روز گذشته مشهدی و قائمشهری فحش خوردند و هواداران خونه به خونه به علیرضا مرزبان و غلامرضا عنایتی فحاشی کردند. آن ها حتی اشیای زیادی را هم سمت نیمکت نشینان ما پرتاب کردند. سرمربی سیاه جامگان جرات نمی کرد برای هدایت بازیکنانش کنار زمین بیاید. در چنین وضعیتی داور هم تحت تاثیر قرار گرفت و به دلیل ترس از سکوها ۲ بازیکن ما را بدون دلیل خاصی اخراج کرد. می خواهم بدانم آیا مسئولان اجازه می دهند بازی های خونه به خونه مقابل پرسپولیس و استقلال هم در چنین ورزشگاهی برگزار شود یا اینکه تنها تیم های بدون پشتوانه مانند سیاه جامگان باید در آن بازی کنند.

خوبی شکست ما مقابل خونه به خونه این بود که بازیکنانمان با جان سالم از ورزشگاه بیرون بیایند

او درمورد اینکه آیا حسن زاده، مدیرعامل باشگاه خونه به خونه نمی توانست این وضعیت را کنترل کند، اظهار کرد: درمورد این موضوع صحبت نمی کنم و حتی برخورد فدراسیون فوتبال هم دیگر به من ارتباطی ندارد اما شک نکنید تیم های لیگ یکی در ورزشگاه خونه به خونه امنیت جانی ندارند. شاید خیر شکست ما مقابل خونه به خونه این بوده است که بازیکنانمان با جان سالم از ورزشگاه بیرون بیایند.

کاش یک امتیاز دیدار با پرسپولیس را از سیاه جامگان بگیرند تا وضعیت داوری درست شود

عباسی درمورد داوری دیدار خونه به خونه و سیاه جامگان گفت: از اعتراض به داوری خسته شده ایم و بازهم می گوییم ای کاش یک امتیاز دیدار با پرسپولیس را از سیاه جامگان بگیرند و وضعیت داوری درست شود. داور بازی با خونه به خونه هم تحت تاثیر جو ورزشگاه اشتباه زیادی داشت. همیشه گفته ام محمد حسین زاهدی فر از بهترین و شجاع ترین داوران فوتبال ایران است اما در بازی خونه به خونه و سیاه جامگان از جانش ترسید و قضاوت خوبی ارائه نکرد.

امیدوارم فدراسیون اتفاق های این بازی را پیگیری کند

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در پایان اظهار کرد: امیدوارم فدراسیون اتفاق های این بازی را پیگیری کند چرا که درست نیست یک تیم در محیط ورزش با توسل به چنین اقداماتی نتیجه بگیرد.امیدوارم بازیکنان بتوانند این هفته در بازی مقابل استقلال خوزستان این باخت را به فراموشی بسپارند نخستین بردشان را پس از متحمل شدن چندباخت متوالی بدست آورند.امیدوارم از این هفته دیگر شاهد ناداوری علیه تیممان نباشیم. شک نکنید شرایط تیم ما در هفته های آینده بهتر خواهد شد و مطمئن باشید که اتفاقات سال‌های گذشته رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار