روحانی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید سریلانکا:

اراده دو دولت، بر توسعه همه جانبه روابط و همکاری‌های تهران – کلمبو است

رییس‌ جمهور گفت: اراده ایران و سریلانکار بر توسعه همه جانبه همکاری‌های فیمابین است و آماده توسعه مناسبات خود با این کشور هستیم.

اراده دو دولت، بر توسعه همه جانبه روابط و همکاری‌های تهران – کلمبو استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز شنبه هنگام دریافت استوارنامه «ام شریف انیس» سفیر جدید سریلانکا در تهران ، بر ضرورت تلاش در راستای توسعه، تقویت و تحرک در مناسبات و همکاری‌های تهران – کلمبو تأکید کرد.

رییس جمهور با اشاره به ضرورت توسعه روابط بانکی ایران و سریلانکا در راستای گسترش مناسبات و همکاری‌های تجاری و اقتصادی دو کشور، اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولان دو کشور، روابط و همکاری‌های ایران و سریلانکا به نفع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.

روحانی، روابط ایران و سریلانکا را دوستانه و مثبت دانست و تصریح کرد: اراده دو دولت بر توسعه همه جانبه روابط و همکاری‌های فیمابین است و جمهوری اسلامی ایران آماده توسعه و تقویت همه جانبه مناسبات تجاری، اقتصادی، علمی و فرهنگی با سریلانکا است.

" ام شریف انیس» سفیر جدید سریلانکا نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهور کشورمان، به روابط دیرینه ایران و سریلانکا در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، تجاری و اقتصادی، اشاره کرد و بر ضرورت اهتمام و تلاش برای توسعه و تحرک در روابط و همکاری‌های دو کشور تأکید کرد.

سفیر جدید سریلانکا همچنین با بیان اینکه توسعه روابط و مناسبات دوستانه با ایران مبنای سیاست خارجی سریلانکا است، خواستار افزایش حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی ایران در پروژه‌های سرمایه‌گذاری سریلانکا شد.

انتهای پیام/

دیدار روحانی با سفیر جدید سریلانکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار