افشای پشت پرده رابطه بازی در تیم ملی فوتبال

بازیکنان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ با کاپیتان تیم به مشکل خوردند و به او پاس نمی‌دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی قرار بود با هدایت برانکو ایوانکوویچ در جام جهانی 2006 آلمان حضور یابد که تیم ملی ستاره های زیادی داشت و درصدد بود تا بتواند به مرحله بعد صعود کند.

شاگردان برانکو در گروه D با تيم های ملی مكزیک، پرتغال و آنگولا همگروه بودند و در پایان با یک امتیاز به کار خود پایان دادند و به ایران بازگشتند.

تیم ملی در جام جهانی 2006 بسیار ضعیف بازی کرد و یکی از دلایل آن، مشکل بازیکنان با علی دایی، کاپیتان تیم بود. طبق گفته علی دایی، بازیکنان به صورت هماهنگ به او پاس نمی دادند و این امر سبب عصبانیت آقای گل جهان شده بود. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی و کنونی باشگاه پرسپولیس بارهای بار این موضوع را تکذیب کرد، اما دایی نظر دیگری دارد و درباره آن می گوید:

"برانکو برای من آدم محترمی است اما از اتفاقاتی که من خبر دارم، مطلع نیست. از جلساتی که برخی بازیکنان با علی‌آبادی برگزار می‌کردند، بی‌خبر است. چند تن از بازیکنان تیم ملی با علی‌آبادی جلسه گذاشتند و من هم به عنوان بزرگ‌تر باید در آن جلسه می‌بودم اما چند بازیکن جلسه گذاشتند و یکی از همان بازیکنان 3-4 سال پس از آن اتفاق از من حلالیت خواست. اگر اتفاقی نیفتاده بود، چرا از من حلالیت خواست؟

با تمام احترامی که برای او قائلم اما از مواردی که خبر ندارد، نباید صحبت کند. از برانکو بپرسید قبل از اعزام تیم به جام جهانی چه اتفاقاتی افتاد؟ چرا برخی بازیکنانی را که خط زده بود مجبور شد برگرداند؟ این موارد را بپرسید. ببینید آیا او جواب می‌دهد یا خیر؟ نه این که در موضوعی که نمی‌داند اظهارنظر کند. مواردی که او در جریان است را از برانکو بپرسید تا این که بخواهد در مورد من صحبت کند. در مورد تصمیماتی که گرفته بود و نگذاشتند عملی کند، صحبت کند."

همچنین خداداد عزیزی، مهاجم پیشین تیم ملی دراین باره می گوید:

"برخی بازیکنان در جام جهانی، در چشم علی دایی نگاه می کردند و به او پاس نمی دادند". یک بار یادم هست مربی تیم ملی در اردو من را فراخواند و گفت اگر می شود در جریان بازی به علی دایی پاس نده که به مربی گفتم اگر بازیکنی در سمت چپم باشد که 60 درصد شانس گل داشته باشد و علی دایی در سمت راستم با شانس گل 40 درصد باشد، توپ را به علی دایی می دهم چون اسم و اعتماد به نفس علی دایی توپ را تبدیل به گل می کند و من هم از این موضوع مطمئن هستم."

احتمال بروز چنین اتفاقی در تیم ملی فوتبال ایران بود اما مدیران و مربی تیم ملی آن را تکذیب کردند و باید دید در پایان چه کسی بدون پرده درباره اتفاقات تیم ملی در آلمان صحبت می کند.

انتهای پیام/

راز پاس ندادن بازیکنان تیم ملی در جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۵:۱۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
زنده باد آقای گل جهان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
اقای گل جهان علی دایی افتخار ایرانیان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
حالا بعد از گذشت 19 سال از سال 1998 جام جهانی فرانسه واتفاقاتی که برای تیم ملی در بازی های تدارکاتی افتاد از همان زمان بازیکن سالاری در تیم ملی پا گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
با سلام علی آقای دایی برای ما ایرانیان باعث افتخاری بزرگ می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
زنده باد علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
اگه بازيكني صدر درصد موقعيت داشت و دايي نود درصد
آخرین اخبار