جانشین یگان‌های ویژه ناجا؛

۴ مرز کشور آماده خروج زائران اربعین حسینی

جانشین یگان‌های ویژه ناجا گفت: زائران اربعین حسینی از ۴ مرز چزابه، مهران، شلمچه و خسروی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب‌الله جان نثاری جانشین یگان‌های ویژه ناجا پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: یگان‌های ویژه ناجا برای چهارمین سال متوالی توفیق خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را کسب کرده‌اند.

وی به خدمات رسانی یگان‌های ویژه ناجا در ۴ مرز کشوراشاره کرد و بیان داشت: زائران اربعین حسینی از ۴ مرز چزابه، مهران، شلمچه و خسروی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

جانشین یگان‌های ویژه ناجا اعلام کرد: سال گذشته دو میلیون زائر وارد مرز عراق شدند که ۶۰ درصد این زائران از مرز مهران عبور کردند.

وی تبیین کرد: سال گذشته در مرز مهران تراکم جمعیت و عدم مهیا کردن زیرساخت‌ها مشکلاتی را برای زائران و مسئولان به وجود آورد که خوشبختانه در سال جاری جهت تسهیل سفر زائران از مبدأ و در طول مسیر اقدامات خوبی انجام شده است.

جان نثاری تصریح ‌کرد: همه تلاش‌های یگان ویژه جهت تسهیل سفر زائران اربعین بر ۴ هدف سفری در آرامش، آسایش، امنیت و خروج قانونی استوار است.

وی با تأکید بر اینکه خروج زائران باید قانونی انجام ‌شود، به مردم توصیه کرد: مردم نسبت به اخذ گذرنامه و ‌ویزا اقدام کنند و یگان‌های ویژه نیز آماده خدمت‌گذاری به مردم هستند.

مأموریت‌های یگان ویژه  برای برگزاری مراسم اربعین حسینی

مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم، اظهار داشت: در مجموعه انتظامی استان چند یگان به صورت مستقل فعالیت می‌کنند که یگان‌های ویژه از جمله این رده‌ها است.

وی بیان داشت: مهمترین فعالیت یگان‌های ویژه برقراری نظم و امنیت در اجتماعات قانونی و برخورد با اجتماعات غیرقانونی مانند اغتشاشات است.

 شجاع از دیگر مأموریت‌های یگان ویژه را برگزاری مراسم اربعین حسینی اعلام کرد و افزود: یگان‌های ویژه در مناطق جنوب و جنوب غرب کشور جهت خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین مستقر می‌شوند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.