مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: جوانان هلال احمر بوشهر مقام اول بشردوستی کشور را کسب کردند.

جوانان هلال احمر بوشهر مقام اول بشردوستی کشور را کسب کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،حسین درویشی ظهر شنبه در نشست هماهنگی اردو‌های هلال احمر اظهار داشت: یکی از ابزار‌های مهم تربیت و آموزش جوانان در حوزه فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر برنامه‌های اردویی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: اردو فضای مناسبی برای ارتقای توانمندی‌های اعضاء و ایجاد تعامل و تبادل تجربیات، تقویت فعالیت‌های گروهی و تبیین برنامه‌ها است.

درویشی گفت: در همین راستا، اردو‌های نشاط و امید ویژه اعضا خواهر و برادر در راستای هم اندیشی اعضای شرکت کننده با ارائه آموزش‌های کاربردی و ارتقای محتوایی فعالیت‌ها به استان‌های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، بندر انزلی گیلان، اردوگاه دلند گلستان، مشهد مقدس، تهران، کرمان، چهارمحال بختیاری با حضور ۶۲۸ عضو برگزار شد.

وی افزود: یکی از روش‌های جذاب فرهنگی و تربیتی در راستای آماده‌سازی، نگهداری و بکارگیری جوانان عضو، ایجاد حس مسئولیت پذیری است که باعث پرورش استعداد‌ها و خلاقیت اعضاء برای انجام فعالیت‌ها امدادی و عام المنفعه است، این امر با برگزاری اردو‌های استانی و برون استانی توسط جمعیت هلال احمر اجرا و ارتقا می‌یابد.

درویشی تصریح کرد: این جمعیت در هفت ماه امسال با برگزاری ۳۰ اردو با حضور ۶۲۸ عضو به این هدف دست یافت و توانست افزایش مشارکت اعضای جوان را در تصمیم‌گیری‌ها و برقراری ارتباط مداوم اعضاء با جمعیت هلال میسر کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: حضور پر شور این جوانان در فعالیت‌ها وبرنامه‌های فرهنگی اردویی سراسر کشور باعث این شد که اعضای جوانان استان بوشهر به مقام اول بشر دوستی در کشور دست پیدا کنند.

انتهای پیام /ز

جوانان هلال احمر بوشهر مقام اول بشردوستی کشور را کسب کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.