صادقی پور:

سارق زورگیر به دام پلیس افتاد

رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران از دستگیری سارق زورگیر در محدوده اختیاریه خبر داد.

سارق زورگیر به دام پلیس افتادبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران اظهار کرد: با تماس یکی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام خبر زورگیری و سرقت، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند.

 رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران با اشاره به اظهارات مالباخته گفت: زمانی که قصد خروج از پارکینگ خانه را داشتم، فردی به ظاهر مسافر به او نزدیک شده و از او درخواست کرد برای انجام کاری، تلفن همراهش را به او بدهد تا چند تماس بگیرد، او نیز گوشی تلفن همراه خود را داده اما در همین زمان فرد مذکور علاوه بر این که از پس دادن تلفن همراه خودداری کرده با تهدید سلاح سرد،خودرو و تلفن همراه او را ربوده است.

سرهنگ صادقی پور افزود:با توجه به حساسیت موضوع مشخصات خودرو در اختیار ماموران گشت انتظامی کلانتری قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص آغاز شد که در نهایت طی مدتی کمتر از دو ساعت خودروی مسروقه در محدوده میدان هروی شناسایی شد و دقایقی بعد نیز متهم که داخل یک مغازه قصد فروش گوشی تلفن همراه مسروقه را داشت شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران تصریح کرد: در بازرسی بدنی انجام شده از متهم یک قبضه سلاح گرم قلابی کشف شد و متهم که «ف» نام داشت به همراه خودرو و تلفن همراه شاکی به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ صادقی پور گفت:متهم در بازجویی های انجام شده در کلانتری به جرم خود اعتراف و علت سرقت را بیکاری عنوان کرد و در نهایت پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در خصوص سرقت های احتمالی دیگر به پايگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

سارق حرفه ای در دام پلیس پایتخت

برچسب ها: اخبار حوادث ، ناجا ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار