مدیرکل آموزش سازمان حراست خبر داد:

آغاز مسابقات قرآن و حدیث حراست های کل کشور در اصفهان

مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان حراست گفت: هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حراست‌های کل کشور در شهرک شهید منتظری شرکت پالایش نفت اصفهان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی هادوی  امروز در شهرک شرکت پالایش نفت اصفهان اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات قران و حدیث حراست‌های کل کشوربا حضور 350 شرکت کننده از کارکنان و خانواده‌های حراست دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی کشور در شهرک شهید منتظری شرکت پالایش نفت اصفهان آغاز شد.

وی افزود: این تعداد شرکت کننده از بین 2 هزار متقاضی انتخاب شده‌اند که در مرحله مقدماتی مسابقه‌های قرآن و حدیث حراست‌ اداره‌های کشور شرکت کرده بودند، برگزیدگان این دوره در همایش اطلاعاتی کشور که آذر ماه در تهران برگزار می‌شود، معرفی و تجلیل می‌شوند

مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان حراست کل کشور خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در دو بخش شفاهی و کتبی در این مسابقه‌های شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان دررشته شفاهی در بخش حفظ 3، 5، 10،15، 20، 25 و حفظ کل قرآن کریم با یکدیگر مسابقه می‌دهند، مسابقه‌های قرائت قرآن کریم، به صورت ترتیل، همخوانی، تواشیع و قرائت مجلسی در حال برگزاری است.

هادوی اظهار داشت: در بخش کتبی این دوره هم شرکت کنندگان دانسته‌های خود را درباره احادیث نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین علیهم‌السلام، نهج‌البلاغه و مفاتیح‌الجنان به رقابت می‌گذارند، مسابقات قرآن و حدیث حراست‌های کشور فردا در شهرک شهید منتظری شاهین‌شهر به پایان می‌رسد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات قرآن و حدیث حراست های کل کشور در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار