مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه لاستیک مهریز

رئیس واحد آنش نشانی شهرداری مهریز گفت: با تلاش سه ساعته ماموران امداد و نجات این واحد و گروه‌های اعزامی از یزد، آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه لاستیک در این شهرستان مهار شد.

مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه لاستیک مهریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیدمحمد حسینی رئیس واحد آنش نشانی شهرداری مهریز افزود: انبار ضایعات کارخانه لاستیک مهریز حدود ساعت ظهر امروز دچار حریق شد که بلافاصله هشت دستگاه ماشین آتش نشانی از مهریز و چهار دستگاه نیز از یزد برای مهار آتش سوزی در این کارخانه اعزام شد.

این مسئول ادامه داد: با تلاش آتش نشانان، آتش سوزی به طور کامل مهار و در این حادثه یک نفر از کارگران کارخانه به خاطر مصدومیت به اورژانس مهریز اعزام شد.

حسینی در خصوص میزان خسارت وارده و علت وقوع این حادثه گفت: علت این حادثه از سوی تیم کارشناسان در حال بررسی است و میزان خسارت نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط صاحبان صنایع و کارگران در واحد‌های صنعتی و تولیدی گفت: در سالجاری ۲۲۰ ماموریت توسط آتش نشانان مهریزی انجام گرفته که تعدادی از آن‌ها مربوط به آتش سوزی بوده است.

کارخانه لاستیک در کیلومتر ۱۵ جاده مهریز به یزد در شهر صنعتی یزدمهر در کنار جاده اصلی تهران، بندرعباس قرار دارد.

لازم به ذکر است؛ شهرستان ۵۰ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ا

مهارآتش سوزی انبار ضایعات کارخانه لاستیک مهریزپس از سه ساعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.